شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 431795
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲
دکتر نوبخت

حوزه/ معاون رئیس جمهور قم را قطب گردشگری مذهبی کشور دانست و از اعتبارات مناسب برای حل مشکلات زیرساختی از جمله قطار شهری خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،‌ دکتر محمدباقر نوبخت امشب در جمع خبرنگاران قم گفت: حضور در قم در فواصل مختلف انجام شده و از بیانات مراجع عظام تقلید بهره بردیم.

وی افزود: در دو سال گذشته و بعد از سفر رئیس‌جمهور به استان قم، این سفر برای پیگیری‌های مصوبات رئیس‌جمهور صورت گرفته؛ در این سفر توسعه و پیشرفت استان قم در اولویت برنامه‌ها قرار داشته و در تصویب بودجه سال 97 نیز بودجه‌ای را برای تکمیل قطار شهری قم در نظر خواهیم گرفت.

رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه بیان کرد: در جلسات با مراجع عظام تقلید، شورای برنامه‌ریزی استان و نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی، مهم‌ترین مشکلات و به‌ویژه قطار شهری قم مورد بحث قرار گرفت، چرا که با توجه به جایگاه قم و زائرخیز بودن این شهر و قطب گردشگری مذهبی استان قم در کشور، تکمیل قطار شهری یک ضرورت است.

وی در پایان با اشاره به خسارت دیدن کشاورزان استان در فصل سرد سال، گفت: در این زمینه با هماهنگی شورای برنامه‌ریزی و سازمان و بودجه قم، امیدواریم این مشکل نیز به‌ زودی برطرف شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha