شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ممتازین

حوزه/ حجت الاسلام جلالی از تجلیل ۴۰۰نفر از طلاب ممتازین آموزشی و ۱۱۶ نفر ازطلاب ممتاز پژوهشی در هفته جاری خبر داد.

حجت الاسلام محسن جلالی در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، از برگزاری همایش تجلیل از ممتازین آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه اصفهان خبر داد.

وی با بیان این که در این همایش، تجلیل از ممتازین سال تحصیلی 95-96 حوزه علمیه اصفهان از 400نفر از ممتازین آموزشی با معدل های 18،19،20 و جمعیت 116 نفری طلاب ممتاز پژوهشی تقدیر به عمل می آید، گفت: این تعداد حدود 10 درصد از جمعیت کلاسهای درس مدارس علمیه حوزه اصفهان را تشکیل می دهد.

 معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان خاطرنشان کرد: طلاب ممتاز پژوهشی سال تحصیلی 95- 96 که دراین همایش مورد تجلیل قرار می گیرند، دارای آثار و تالیفات پژوهشی و حد نصاب نمره 90 را کسب کرده اند. این نسبت بسیار خوب و قابل توجهی است که مایه امید و نوید بخش آینده ای روشن برای حوزه های علمیه کشور و حوزه  اصفهان است.

حجت الاسلام جلالی افزود: این آمار بیان گر آن است که طلاب ممتازی که با شوق، شور و اخلاق ستودنی به درس، مباحثه، امتحان و تحقیق و پژوهش اشتغال دارند و در بین آنان استعدادهای برتر و نخبگانی وجود دارد که ان شاءالله با دعای خیر امام زمان(عجل الله فرجه الشریف) آینده حوزه را مشعشع و درخشان خواهند کرد.

وی تاکید کرد:به سهم خود شکوفایی این استعدادها و بروز موفقیت ها را در مدارس علمیه به این طلاب، مدیران و اساتید مدارس مربوطه صمیمانه تبریک و تهنیت می کنم و بر خود و همه متولیان امور حوزه های علمیه فرض و لازم می دانم که به صورت جدی و همه جانبه از این استعدادها حمایت کنیم

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان ابراز کرد: امید داریم شرایط مناسب تری برای پیشرفت و تعالی بیشتر آنان فراهم آوریم، چنانچه این همت و جدیت بر خود ممتازین و خانواده های آنان نیز فرض و لازم است مسیر موفقیت را صبورانه ادامه دهند و تا قله های بلند دانش و اخلاق همواره ممتاز علمی و عملی باقی بمانند.

گفتنی است، همایش تجلیل از ممتازین آموزشی و پژوهشی حوزه های علمیه استان اصفهان، پنج شنبه هفته جاری، دوم آذرماه ساعت 9 صبح در تالار اهل بیت(ع)، با حضور آیت الله مهدوی و آیت الله طباطبایی نژاد برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    0 0
    سلام اگه میشه طلاب ممتاز اخلاقی هم داشته باشین بهتره لطفا