شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تشییع شهدا در حرم رضوی

حوزه/ همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج، پیکر پاک سه تن از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) و یک شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، در حرم مطهر رضوی تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر سه شهید مدافع حرم «گل آقا حسینی»، «مرتضی حسینی»، «سلمان رحیمی» و شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس «موسی خسروی»، در حرم مطهر رضوی تشییع شد.

در این مراسم که از ورودی باب الرضا(ع) تا صحن آزادی حرم مطهر رضوی و با شکوه خاصی برگزار شد، پیکر پاک این شهدای سرافراز پس اقامه نماز توسط امام جمعه مشهد و طواف بر گرد مضجع نورانی امام علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) برای خاکسپاری به گلزار شهدای بهشت رضا(ع) منتقل شد.

شهیدان مدافع حرم سلمان رحیمی 22 ساله در دوم آبان، گل آقاحسینی 31 ساله در 14 آبان و مرتضی حسینی 28 ساله در  23 آبان‌ماه سال جاری در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) در کشور سوریه به شهادت رسیده‌اند.

شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدسموسی خسروی که متولد 1346 است نیز 29 آذر سال 1366 در منطقه زبیدات عراق به مقام رفیع شهادت نائل شده و پیکر پاک این شهید بعد از گذشت 30 سال به وطن بازگشته است.

لازم به یادآوری است، مراسم وداع با این شهدای سرافراز شب گذشته بعد از اقامه نماز و مغرب در رواق بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha