جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/ موضوع مهدویت حرارت درس های فقه واصول را ندارد و در عرصه مهدویت با حرکت خاموش نمی توان به جایی رسید و اگر حرکت خاموش صورت گیرد اثر گذار نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهرامروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین کلباسی، مدیر مرکز تخصصی مهدویت و ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی، ضمن ابراز خوشحالی از ریشه کن شدن گروه تروریستی داعش، گفتند: در قرآن  داستانهای مختلفی از پیامبران و از جمله حضرت موسی و دیگر انبیاء الهی ذکر شده است و همه انبیاء الهی آمده اند تا جامعه را در مسیر درست قرار دهند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه حوزه و حوزویان  در ادامه همان راه انبیاءالهی می باشند و جریان امام عصر(عج) درادامه همان هدف انبیاء الهی است اظهار داشتند: باید برای ظهور و پاسخ گویی به شبهات مهدویت فعالیت جدی تر صورت گیرد.

معظم له با بیان اینکه با نوشتن چند کتاب نمی توان جامعه فعلی را در برابر شبهات موجود واکسینه کرد و حوزه لازم است درمسئله پاسخ گویی به شبهات مهدوی کاری قوی تر و جدی تری درعمل نشان دهد، افزودند: زمان گذشته با  امروز خیلی فرق کرده است و همین فرق درمسئله شبهات هم وجود دارد؛ بنابراین لازم است حرارتی که درموضوع فقه است و کلاس درسی برگزارمی شود، در حوزه مهدویت و احادیث مربوطه هم کلاس های درسی برگزارشود و طلاب و جامعه با موضوع مهدویت و احادیث مربوطه بیشتر آشنا شوند.

 ایشان افزودند: خیلی ها با مسائل مهدویت آشنا نیستند و با شبهاتی که علیه مهدویت می شوند آگاهی ندارند؛ بنابراین برای آگاهی ضرورت دارد کلاس های درسی برگزار و فیلم برداری کرد در رسانه هم نشان داد. 

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه چرا موضوع مهدویت حرارت درس های فقه واصول را ندارد، گفتند: در عرصه مهدویت با حرکت خاموش نمی توان به جای رسید و اگر حرکت خاموش صورت گیرد اثر گذار نیست.

 معظم له با بیان اینکه برای پاسخ گویی دقیق و حساب شده و بستن دهان یاوه گویان، نیازمند به برنامه دقیق تر و علنی است اظهار داشتند: دنیای امروز برای اثر گذاری نیاز به شور و حرارت دارد.

 40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha