شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: : بسیج زلزله ای در خاورمیانه ایجاد کرد و به عنوان شجره طیبه، مجموعه ای از انسان های مومن و مخلص را گرد هم جمع کرده تا از ارزش ها دفاع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در همایش حماسه شکوه مقاومت و در جمع بسیجیان شهرستان تاکستان، گفت: بسیج حد و مرز ندارد و از مدیر اداره، کاسب محله و اصناف، روحانی و دانشجو در این قشر حضور دارند و همیشه آماده اند تا در صورت لزوم به صحنه بیایند.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: بسیجیان توانمندی و قابلیت های خود را نشان داده و امروز هم در شرایطی که آشوب و نا امنی دنیا را فراگرفته، نقش و جایگاه بسیج برجسته و شاخص است.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد:  هر جا که استکبار به سرکردگی آمریکا در خاورمیانه و قلب آسیا نقشه می کشد، با وجود بسیجیان خنثی می شود و امروز هم با وجود سردار پرافتخار  اسلام سردار سلیمانی شاهد نابودی داعش در منطقه و با کمک سید حسن نصرالله شاهد تحقیر آمریکا در جهان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تصریح کرد: بسیج با قدرت در صحنه می درخشد و با حمایت قاطعانه از رهبر معظم انقلاب در همه صحنه ها حاضر است و تا کفر و ظلم هست در صحنه حضور دارد و آمادگی دارد تا اگر رهبری فرمان داد در هر جا که لازم شد حضور یابد و دشمن را نابود کند.

امام جمعه شهرستان تاکستان در ادامه با تسلیت فرارسیدن شهادت امام حسن عسکری(ع)، اظهارکرد: شخصیت امام عسکری(ع) چنان بود که دوست و دشمن را تحت تأثیر قرار می‌داد و تحوّل عمیق در افکار و اعمال مردم پدید می‌آورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha