شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024

حوزه/ در جلسه شورای اداری استان کرمان از آیت الله جعفری، امام جمعه سابق و رئیس حوزه علمیه استان کرمان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمان، امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان از آیت الله جعفری، امام جمعه سابق و رئیس حوزه علمیه استان کرمان تجلیل به عمل آمد.

در این جلسه که با حضور مدیران سیاسی، نظامی، انتظامی، اجرایی و نمایندگان مجلس اسلامی برگزار شد، استاندار کرمان و جمعی از نمایندگان استان کرمان به سخنرانی پرداختند و ضمن گرامیداشت هفته وحدت و تاکید بر ضرورت ایجاد حفظ وحدت میان امت اسلامی و بزرگداشت روز مجلس و شهدای مجلس به‎ویژه شهید مدرس و همچنین تبریک پیروزی جبهه مقاومت به فرماندهی سردار بزرگ اسلام، حاج قاسم سلیمانی؛  از آیت الله جعفری امام جمعه سابق کرمان تجلیل و از زحمات ایشان در مدت مسوولیتشان قدردانی شد.

در جلسه امروز، ضمن اشاره به بیش از نیم قرن فعالیت و تلاش بی وقفه ایشان چه قبل از انقلاب، در طول جنگ تحمیلی و  بعد از آن، وی را همچون پدری دلسوز و مهربان برای مردم استان کرمان معرفی کردند که حفظ وحدت امت اسلامی  و موفقیتهای استان کرمان در فراز و نشیبها و  حوادث مختلف سیاسی  را مرهون تلاش، تدبیر و حمایتهای ایشان دانستند.

آیت الله جعفری، امام جمعه سابق کرمان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تشکیل این جلسه، از خداوند طلب موفقیت روزافزون برای مسوولین و روحانیون استان کرمان داشت.

در پایان جلسه پنج نفر از مدیران با حضور در جایگاه، لوح تقدیرشان را به ایشان تقدیم کردند. در این میان حجت الاسلام والمسلمین اللهوردی، مدیر حوزه علمیه کرمان در حین تقدیم لوح به آیت الله جعفری اظهار داشت، اینجانب به نمایندگی از قریب ده هزار نفر از فرزندان معنوی شما در حوزه علمیه برادران و خواهران استان انجام وظیفه میکنم.

 

تجلیل مسئولان کرمان از آیت الله جعفری

تجلیل مسئولان کرمان از آیت الله جعفری

تجلیل مسئولان کرمان از آیت الله جعفری

تجلیل مسئولان کرمان از آیت الله جعفری

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha