شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کودک ۶ ساله مبتلا به سندرم داون به تروریسم متهم شد!

حوزه/ یک معلم تگزاسی کودک ۶ ساله ناتوان و مبتلا به سندرم داون را متهم به تروریسم کرده و در این اقدام تبعیض آمیز پلیس را برای دستگیری او خبر کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از aboutislam، یک کودک 6 ساله مبتلا به سندرم داون در ایالت تگزاس آمریکا به تروریسم متهم شد. ماهر سلیمان محمد توسط یک معلم جایگزین در پیرلند تگزاس مورد اتهام تروریستی قرار گرفته و این معلم پلیس تگزاس را برای دستگیری او خبر کرد.

ماهر سلیمان پدر این کودک به خبرنگاران گفت: او مدعی شده پسرم تروریست است! این کار بسیار احمقانه و تبعیض آمیز است! در واقع این کار تا اندازه‌ای تبعیض آمیز نیست بلکه صد در صد تبعیض آمیز است!

وی افزود: سه چهار هفته اخیر برای خانواده ما بدترین روزها بوده است. حتی همسر و فرزندانم گریه می‌کردند و سرانجام چند روز پیش توانستم به آن‌ها خبر بدهم که همه چیز رو به راه است.

این پدر گفته که پسرش به دلیل ناتوانی به هیچ وجه قادر به صحبت کردن نیست و نیاز به توجه ویژه دائمی دارد. با این حال معلم تگزاسی تصور کرد شنیده که این کودک دو واژه «الله»و «بمب» را گفته است و پلیس را خبر کرده و ادعا کرده که او یک تروریست است.

پلیس این شهر نیز پس از هفته‌ها بازرسی بی‌فایده در راستای تماس معلم سرانجام به هیچ نتیجه‌ای نرسیده و مجبور شده کودک را آزاد کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha