شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، با تاکید بر این که رسیدگی به نیازمندان و محرومیت زدایی در اولویت کارهای مسئولان قرار گیرد، گفت: رفع حوائج مردم بسیار ارزشمند است و بسیاری از مردم در روز قیامت حسرت می خورند که چرا نتوانسته اند با رفع نیازی از مردم، نشاط را در دل آنها ایجاد کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی صبح امروز در دیدار با مدیر و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تاکستان که در دفتر امام جمعه برگزارشد، به نقش مهم این نهاد در برطرف محرومیت زدایی، گفت: توانمند سازی خانواده های تحت پوشش کميته امداد به شکوفايی استعدادها و نشاط هر چه بيشتر این قشر می انجامد، بنابراین تمامی مسئولان باید به این مهم توجهی ویژه داشته باشند.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: نهاد کمیته امداد به تدبیر هوشمندانه و عالمانه امام راحل تاسیس شد و امروز تمامی آحاد مردم شاهد خدمات و برکات ارزشمند این نهاد مقدس در سطح جامعه هستند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین بیان داشت:  این نهاد تاسیس شد تا سنت حسنه کمک و دستگیری از قشر محروم، همواره در جامعه جاری باشد و افراد نیازمند نیز بدین واسطه بتوانند به توانمندی نسبی دست یافته و زندگی خود را سروسامان بخشند.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد  انسان همواره بایستی در طول زندگی پر فراز و نشیب خود توکل بر خداوند متعال را فراموش نکند و بداند با صبر و استقامت است که رضایت الهی کسب می‌ شود.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی بیان داشت: کمیته امداد تمام توان خود را برای توانمندسازی و خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش بکار گرفته است و این خانواده ها نیز باید از فرصت استفاده کرده و با استفاده از امکانات موجود و با همکاری این نهاد انقلابی برای رفع محرمیت های خود تلاش کنند.

وی اظهار کرد:  رفع حوائج مردم بسیار ارزشمند است و بسیاری از مردم در روز قیامت حسرت می خورند که چرا نتوانسته اند با رفع نیازی از مردم، نشاط را در دل آنها ایجاد کنند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha