شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر عامل جامعه خیرین حوزه های علمیه خواهران کشور

حوزه/ حجت الاسلام فاضلی گفت: پس از تشکیل جامعه خیرین حوزه های علمیه خواهران کشور، برنامه ما این بود که شعبه های آن را در سطح استانها تشکیل دهیم که در حال حاضر بیست و چهارمین جامعه خیرین در مازندران تشکیل شد و امیدواریم در چند استان دیگر تا پایان سال این امر محقق گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام فاضلی، مدیرعامل جامعه خیرین حوزه های علمیه خواهران کشور در اولین اجلاس جامعه خیرین حوزه علمیه خواهران مازندران بیان کرد: حوزه های علمیه خواهران کشور پس از پیروزی انقلاب و 20 سال است که تشکیل شده است، اما با وجود این  قدمت کم، منشا خیرات و برکات فراوانی در کشور بوده است. لذا باید در جهت تاسیس، توسعه و تقویت این مراکز دینی با تمام وجود همت گمارد.

وی افزود: جامعه جامعه خیرین حوزه های علمیه خواهران کشور جهت ایجاد انسجام بیشتر بین خیرینی که به حوزه ها کمک نموده، و خیرینی که در آینده قصد همکاری و کمک در این زمینه را دارند تشکیل شده است.

حجت الاسلام فاضلی تصریح کرد: جامعه خیرین حوزه های خواهران کشور از سال 94 کار خود را آغاز و در سال 95، این مجموعه در تهران تشکیل و اساسنامه آن تهیه و اعضاء هیات امناء، هیات مدیره، بازرسین و... آن تعیین شدند و شماره ثبت خود را از اداره ثبت شرکتها و پروانه فعالیت خود را از وزارت کشور در سال 95 گرفت و رئیس هیات امناء آن حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور است.

مدیرعامل جامعه خیرین حوزه های علمیه خواهران کشور اظهار کرد: پس از تشکیل جامعه خیرین حوزه های علمیه خواهران کشور، برنامه ما این بود که شعبه های آن را در سطح استانها تشکیل دهیم که در حال حاضر بیست و چهارمین جامعه خیرین در مازندران تشکیل شد و امیدواریم در چند استان دیگر تا پایان سال این امر محقق گردد.

حجت الاسلام فاضلی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به این که بدنه و ارکان اصلی حوزه های علمیه خواهران را زنان تشکیل داده و خدمات این مرکز به بانوان بیشتر از سایر اقشار می باشد؛ لذا انتظار ما از بانوان خیّر در ساخت و توسعه حوزه های علمیه خواهران بیشتر است.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha