شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه

حوزه/ مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه در جمع طلاب شهرستان اردکان، بر مطالعه کتاب «حوزه و روحانیت در نگاه مقام معظم رهبری» توسط اساتید و طلاب تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع)شهرستان اردکان با اشاره به وظایف شورای عالی حوزه های علمیه، گفت: کار این شورا سیاست گذاری کلان امور حوزه است.

مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه اکنون هفتمین دوره این شورا در حال فعالیت است، افزود: هر دوره شورا عالی حوزه چهار ساله است و تصمیمات بسیاری خوبی نیز در این شورا گرفته می شود.

وی خاطرنشان کرد: استان یزد، شانزدهمین استانی است که اعضای شورای عالی برای رسیدگی به مشکلات و مسائل، در مدارس علمیه حضور یافته و امیدواریم که بتوانیم کاری مثمر ثمر برای شما سربازان امام زمان(عج)انجام دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین نواب با اشاره به اینکه معمولا هفته ای یک یا دو روز جلسه شورای عالی برگزار می شود، گفت: در این جلسات سیاست گذاری مسائل حوزه در دستور کار شورا قرار دارد.

مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه اضافه کرد: در بسیاری از موارد نیز مسئله ای در استانی وجود داشته و مدیر حوزه آن استان مسئله را با مدیریت حوزه های علمیه مطرح می کنند و سپس با بررسی مدیریت محترم، به صورت یک طرح وارد شورا می شود و عملیات تصویب و اجرای آن انجام می شود.

وی با توصیه طلاب به مطالعه کتاب «حوزه و روحانیت در نگاه مقام معظم رهبری»، گفت: این کتاب بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد مسائل حوزه های علمیه و روحانیت است که مطالعه آن به طلاب و اساتید توصیه می شود، زیرا محتوای بسیاری غنی و ارزشمندی دارد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ENGLISH | العربية | امکانات صفحه نخست کل اخبار مراجع و علما حوزه علمیه قم استان ها بین الملل علمی ف IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
    0 0
    RSS