شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ علی موحد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس، با تسلیت ارتحال آیت الله حائری شیرازی، تصریح کرد: ایشان ارادت خالصانه به امام(ره) و مقام معظم رهبری داشت و اطاعت از آن‌ها را واجب می‌دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» آیت الله علی شیخ موحد، مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس، با تسلیت ارتحال آیت الله حائری شیرازی، تصریح کرد: ایشان ارادت خالصانه به امام(ره) و مقام معظم رهبری داشت و اطاعت از آن‌ها را واجب می‌دانست.

متن پیام در ادامه می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله و إنا إلیه راجعون

خبر درگذشت عالم ربانی، حضرت آیت‌الله حائری، موجب تأثر شدید گردید. لازم می‌دانم شمه‌ای از حالات آن به حق پیوسته را به اطلاع مردم شریف شیراز برسانم.

مردی باهوش و استعداد فوق‌العاده و در عین حال در خانواده‌ای علم‌دوست و تقواپیشه تربیت شد و همه وجودش در خدمت اسلام و مسلمین بود. سال‌ها در مدرسه آقاباباخان و سال‌های زیادتری در شهر مقدس قم، علوم اسلامی را فراگرفت. زحمات و رنج‌ها در راه انقلاب تحمل نمود.

ارادتی خالصانه به امام(رضوان الله علیه) و مقام معظم رهبری داشت و اطاعت از آن‌ها را واجب می‌دانست. آن‌چه در طول امامت جمعه شیراز انجام داد، بر اساس عقیده به دنبال خدمت بود، نه کسب شهرت و ثروت.

حقیر درگذشت ایشان را به رهبر معظم انقلاب(دام ظله العالی)، جامعه روحانیت و فرزندان بزرگوارش تسلیت عرض می کنم و او را مصداق حدیث شریف می‌دانم. «من أکثر ذکر الله اظله الله فی جنته»

علی شیخ موحد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha