جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی - مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه/مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد نیاز امروز جامعه را احیاء روحیه جهادی اوایل انقلاب در جامعه دانست و گفت: اگر روحیه جهادی در بین مردم و به ویژه مسئولین نظام احیاء شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر که در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، گفت: رمز و راز موفقیت هر مسئولی تعامل و ارتباط با سایر دستگاه‌ها و نهادها است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه تعامل را می‌توان به خوبی در عالم تکوین هم مشاهده کرد، افزود: در شرایط کنونی کشور بیش از هر روز دیگر نیازمند تعامل بین دستگاهی هستیم.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولان ما اکنون در آزمون مهم و سرنوشت سازی قرار دارند، تصریح کرد: هم از نظر تجربی و هم از منظر قرآن کریم می‌بینیم که خیلی‌ها در مورد مسائل دنیوی لغزیدند و در امتحان شکست خوردند.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی نیاز امروز جامعه را احیاء روحیه جهادی اوایل انقلاب در جامعه دانست و افزود: اگر روحیه جهادی در بین مردم و به ویژه مسئولین نظام احیاء شود، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی با اشاره به هجمه‌های دشمن گفت: چون جنگ نرم به گونه است که قابل درک برای همه افراد جامعه نیست لزوم وجود روحیه جهادی در جامعه محسوس نیست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد بر لزوم شناسایی اولویت‌های روز جامعه تاکید کرد و گفت: باید از تمام امکانات و ابزارها در جهت کمک به جوانان بهره برد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha