جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تخریب

حوزه/ دیشب حوالی ساعت ۲۰:۳۰ تعدادی از آشوب گران و افراد ضد انقلاب با برنامه از قبل طراحی شده، به دفتر امام جمعه و حوزه علمیه تاکستان یورش برده و این دو مجموعه فرهنگی مذهبی را به آتش کشیده و تخریب کردند.

حجت الاسلام عباس افشار، مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به حادثه شب گذشته حمله آشوب گران به مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) شهرستان تاکستان، گفت: دیشب حوالی ساعت ۲۰:۳۰ با خبر شدیم، تعدادی از آشوب گران و اغتشاشگران که عمدتاً از شهرهای همجوار و کرج بوده اند، به قصد تخریب، آشوب و آتش زدن، وارد مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) تاکستان شدند.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین افزود: این گروه ضد انقلاب ابتدا به دفتر امام جمعه شهر تاکستان حمله ور شده و پس از آتش زدن و تخریب آن، به سمت حوزه علمیه رفته شدند، درب مدرسه را شکسته و وارد مدرسه علمیه شدند و  همه جا را به آتش کشیدند و اقلامی مانند گوشت، برنج و ... موجود در آشپزخانه مدرسه را با خود بردند.

وی افزود: آشوبگران به سمت پارکینگ خودروهای اساتید و طلاب هجوم برده و اقدام به آتش زدن شش دستگاه اتومبیل و تخریب بعضی از حجره ها و ضرب و شتم دو نفر از طلبه ها کردند.

حجت الاسلام افشار عنوان کرد: این اقدام وحشیانه، با طراحی و برنامه ریزی قبلی آغاز شده بود و آشوبگران می دانستند، آشپزخانه، دفتر معاونت و پارکنیگ مدرسه کجاست و  چه وسایل و امکاناتی در آن قرار دارد.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین افزود: در جریان این اتفاق که از سوی گروه های ضد انقلاب طراحی شده بود، تنها کاری که توانستیم انجام دهیم این بود که طلبه ها را از درب پشتی مدرسه به بیرون هدایت کنیم تا آسیبی به آنان نرسد.

وی با اشاره به میزان خسارات وارده، خاطرنشان کرد: براساس برآورد اولیه، دفتر امام جمعه، دفتر مدیر مدرسه و آشپزخانه مدرسه 100 درصد تخریب، و خسارت کل مدرسه علمیه تاکستان 80 درصد است.

 

                        

                                       

                       

                      

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شیخ هادی هژیر از اصفهان IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
    0 0
    و لن ترضی عنک الیهود والنصاری حتی تتبع ملتهم
  • شیخ هادی هژیر از اصفهان IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
    0 0
    و لن ترضی عنک الیهود و لا النصاری حتی تتبع ملتهم