شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بازدید مدیر کل اوقاف مازندران از امامزادگان مورد تعرض اغتشاش گران

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز از سه امامزاده ای که در طی روز های اخیر مورد تعرض عده ای اغتشاش گر قرار گرفت بازدید به عمل ‌آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، از سه امامزاده ای که در طی روز های اخیر مورد تعرض عده ای از اغتشاش گران قرار گرفت بازدید به عمل آورد.

بر اساس این گزارش، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران به همراه رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر با حضور در روستای کشکلا قائمشهر از آخرین وضعیت امامزاده عبدالله (ع) این روستا بازدید به عمل آورد.

این گزارش می افزاید؛ حجت الاسلام حیدری در ادامه بازدید های امروز خود همچنین با حضور در روستای ایوک سوادکوه شمالی از امامزادگان سید گل عمو و سیده سکینه این روستا نیز که روزهای اخیر مورد تعرض اغتشاش گران قرار گرفته بود بازدید کرد.

این گزارش می افزاید؛ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران همچنین به همراه جمعی از مسؤولان با حضور در روستای کتی لته روستای سوادکوه شمالی از نزدیک در جریان خسارت های وارد شده به امامزاده سید محمد(ع) این روستا قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، متأسفانه در روزهای اخیر عده ای اخلال گر به سه امامزاده در روستاهای شهرستان قائمشهر و سوادکوه شمالی تعرض کردند و با آتش زدن آستانه این امامزادگان ضمن سوزاندن قرآن و ادعیه ها خسارت جدی به این اماکن متبرکه وارد کردند.

گفتنی است؛ این اقدام ضد دینی عده ای اخلال گر موجب جریحه دار شدن قلوب مردم مؤمن و انقلابی این شهرها شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha