شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عکس

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، ارتقای مدارج بالای بانوان طلبه یزدی تا مقطع دکترا را یک حقیقت انکار ناپذیر و از برکات پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و از واقفان و خیّرین برای همکاری در توسعه علوم دینی و گسترش مکتب اهل بیت(علیهم السلام) دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی در جمع مؤسسان، مدیران و هیئت امنایی مدارس علمیه خواهران استان یزد، توفیق خدمت به حوزه و طلاب را یک عنایت الهی دانست و گفت: توفیق خدمت به افرادی را یافته ایم که ملائکه زیر پای آنان فرش پهن کرده اند و خدا را از این بابت شاکریم.

وی با قرائت حدیثی به نقل از کتاب تحف العقول بیان کرد: «ایمان به خدا»، «سودبخش بودن» و « نفع رساندن به بندگان خدا» از جمله بالاترین نیکی ها در پیشگاه خداوند است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با تقدیر از همه دست اندرکاران توسعه مدارس علمیه خواهران، بیان کرد: مدارسی در استان موفق تر بوده اند که مدیران، هیئت امنا و دیگر اعضای مرتبط با آن مدرسه، پای کار بوده اند.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی به موفقیت بانوان طلبه یزدی در نهمین دوره جشنواره علامه حلی و بخش استانی آن اشاره کرد و گفت: 865 اثر از بانوان طلبه ارسال شده بود.

وی تصریح کرد: در استان یزد تأسیس و فعالیت 22 مدرسه علمیه خواهران از جمله دو مدرسه در مقطع دکترا(سطح چهار حوزه»، سه مدرسه در مقطع کارشناسی ارشد(سطح سه) و 17 مدرسه علمیه هم در مقطع کارشناسی(سطح دو) در تمام شهرستان ها و مرکز استان را شاهد هستیم که از برکات پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می رود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، حقیقت ارتقای تحصیلی بانوان طلبه یزدی را انکار ناپذیر عنوان کرد و افزود: رشد و ارتقای مدارس علمیه خواهران و تقویت علمی از نظر تأمین  منابع پژوهشی و ... نیازمند ایجاد منابع پایدار است که از همه دوستداران علم و دین، واقفان و خیّرین  برای یاری رساندن و نیز هدایت نیّات بانیان وقف در این زمینه دعوت می کنیم.

 

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha