شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام خضری

حوزه/ مقام معظم رهبری خود پیشرو در امر مطالبه گری بوده و در حل مسائل و مشکلات متعدد جامعه خط شکن هستند، امام راحل نیز مطالبه گری را حق مسلم مردم بیان کرده اند، اما نباید گذاشت در این آشفته بازار اقتصادی دشمن بین مردم نفوذ کرده و جریان انحرافی و فتنه راه بیاندازد.

حجت الاسلام سید مهدی خضری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین به تحرکات آشوبگران واغتشاشگران در حمله به مراکز دینی اشاره کرد و گفت: از نگاه اول حق مردم در مورد مسائل اقتصادی درست است و مردم انتظار دارند با مفاسد برخورد  و عدالت اجرا شود. در زاویه دوم ماجرای اخیر فتنه، عده ای سوءاستفاده کرده و شعارهای آمریکا و اسرائیل را دادند و با به اتش کشیدن پرچم مقدس کشورمان علیه قرآن شعار دادند.

وی با بیان اینکه در جریان فتنه ها و فضای غبار آلود اختلاط حق و باطل طوری رفتار کنید که زمینه سوء استفاده از شما فراهم نشود، بیان کرد: امروز همه می بینیم کسانی از اغتشاشگران حمایت می کنند که دشمنان درجه یک ملت ایران هستند.

حجت الاسلام خضری با تاکید بر این که باید هر خواسته ای از طریق قانون پیگیری شود و بر مسئولین هم لازم است به فریاد مردم و خواسته آنان رسیدگی کنند، ابراز داشت: اگر آتش زدن پرچمی که نام مبارک الله بر آن حک شده، اگر آتش زدن اموال بیت المال، تخریب اموال عمومی مردم، کشتن انسان های بی گناه، و... حق است، پس اهل حق مشخص می شوند.

استاد حوزه ودانشگاه تصریح کرد: مقام معظم رهبری خود پیشرو در امر مطالبه گری بوده و در حل مسائل و مشکلات متعدد جامعه خط شکن هستند، امام راحل نیز مطالبه گری را حق مسلم مردم بیان کرده اند، اما نباید گذاشت در این آشفته بازار اقتصادی دشمن بین مردم نفوذ کرده و جریان انحرافی و فتنه راه بیاندازد.

وی اظهار کرد: کسانی که می‌گویند قرآن و اسلام نباشد یعنی مخالف عدالت و صداقت هستند وآنهایی که این شعارها را سر می‌دهند خائن هستند..

حجت الاسلام خضری با اشاره به اینکه برخی رسانه های معاند به بزرگنمایی اغتشاشات اخیر پرداختند، یادآور شد: عملکرد این رسانه‌ها تلاش در جهت دهی به اعتراضات است چنان که با تقطیع و سانسور خواسته‌های اصلی معترضین، هدف اعتراضات را به حاکمیت و کلیّت نظام متوجه می کنند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha