جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خوی گفت: متاسفانه عملکرد ضعیف مسئولان دولتی سبب شد تا فتنه گران از سوء مدیریت در بخش اقتصادی بهره برده و اقدام به تحرکات اغتشاش گرایانه کنند.

حجت الاسلام موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به بصیرت مردم ایران در مقابله با توطئه های دشمنان نظام و پاسخ کوبنده به یاوه گویان دست نشانده ایادی استکبار، اظهار داشت: مقام معظم رهبری، مسئولان و مردم ،3 رکن اساسی برخورد با فتنه گران به شمار می روند که در این خصوص و در رابطه با آشکار نمودن دوست و دشمن برای ملت ایران، رهبری همواره وظیفه خود را به نحو احسن به انجام رسانده است.

وی ادامه داد: مردم نیز یکی از این 3 رکن اساسی هستند که باید با تبعیت از رهبری در راستای مقابله با فتنه و فتنه گران برآیند که بحمدلله این اقدام نیز همواره از سوی ملت با بصیرت ایران در تمامی عرصه های حساس انقلاب اسلامی به بهترین شکل ممکن، صورت گرفته است.
 
مدیر مدرسه علمیه خوی افزود: در این میان مسئولان نیز بخش دیگری از رکن اساسی برخورد با فتنه محسوب می شوند که متاسفانه عملکرد ضعیف مسئولان دولتی سبب شد تا فتنه گران از سوء مدیریت در بخش اقتصادی بهره برده و اقدام به تحرکات اغتشاش گرایانه کنند.
 
حجت الاسلام موسوی یادآور شد: به عقیده بنده سیستم اداره دولت نیازمند انقلاب اداری است تا بلکه از این طریق با دریافت حقوق های نجومی و کم کاری های اداری و اقتصادی مبارزه شود.
 
وی افزود: خطر اصلی این کشور آنجایی است که این ملت از مسئولان ناراضی باشند و در این صورت است که شکاف اساسی ایجاد شده و باعث پیدایش ناخوشی هایی می شود.
 
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha