شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
استاندار

حوزه/ استاندار قزوین گفت: وجود مشکلات در زمینه های مختلف مورد تایید است و قطعا به دنبال حل این مشکلات هستیم و دولت همه تلاش خود را برای رسیدن به وضعیت مطلوب انجام خواهد داد.

عبدالحمید زاهدی در گفتگوبا خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در قزوین ضمن قدردانی از حضور بی نظیر مردم ولایتمدار وبا بصیرت استان قزوین در مراسم «بیعت با ولایت»، گفت: طبیعتا مشکلات و مسائلی وجود دارد، ولی حوادث اخیر نشان از حضور دو گروه برجسته در بین معترضین داشت. نخستین گروه مردمی بودند که از نظر مسائل مالی و اقتصادی دچار مشکلات هستند و با این اعتراض درصدد بودند تا اعتراض و صدای نارضایتی خود را به گوش مسئولین برسانند. بر این اساس دستورات مبنی بر ر سیدگی بر مشکلات مردم صادر شده است و مسئولین در تلاشند تا خواسته های به حق مردم را اجرایی کنند.

استاندار قزوین ادامه داد:  برخی از شعارها، نوع تظاهرات و رفتارهای هنجار شکنانه نشان داد که در این بین جریان های ضد انقلاب با سوء استفاده از اعتراضات مردم در پی رسیدن به خواسته های خود هستند.

 زاهدی اظهار کرد: شکست های اخیر رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی در منطقه سبب شد تا تلاش های آن ها برای کمرنگ نشدن فعالیت هایشان در اعتراض های اخیر ایران مداخله داشته باشند، اما مردم اجازه ادامه این عهد کشنی ها را ندادند و با حضور و تجدید پیمان با آرمان های انقلاب شکستی دوباره برای این مدعیان ایجاد شده است.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: وجود مشکلات در زمینه های مختلف مورد تایید است و قطعا به دنبال حل این مشکلات هستیم و دولت همه تلاش خود را برای رسیدن به وضعیت مطلوب انجام خواهد داد.

وی افزود: اگرچه واکنش های اخیر سران صهیونیست و استکبار جهانی نشان از مداخله مستقیم این افراد در اعتراض های اخیر داشت، اما مردم ایران بار دیگر اثبات کردند که به غریبه اجازه دخالت در اتفاقات درون کشور را نمی دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha