شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمیان معاون ارتباطات و امور حوزه های علمیه خواهران

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمیان با اشاره به دسیسه دشمنان اسلام و نظام اسلامی در مبحث خانواده ها گفت: حوزه علمیه خواهران در امر زن و خانواده سپر بلایی برای نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » از کرمانشاه، معاون ارتباطات و امور حوزه های علمیه خواهران در مراسم آئین تودیع و معارفه مدیریت حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه، در فضیلت قدردانستن وجود پر برکت علماء گفت: اگر به فرمایشات نورافشان علمای دین گوش نکنیم ضلالت و گمراهی به سراغ ما خواهد آمد.

معاون ارتباطات و امور حوزه های علمیه خواهران با یادآوری خدمات ماندگار حضرت آیت الله شرعی، مدیریت قبلی حوزه های علمیه خواهران در خصوص پر کاری و اخلاص ایشان در دیدار مرجع بزرگوار حضرت آیت الله آمیرزا جواد آقا تبریزی(ره) که فرمودند: این مرد به اسلام خیلی خدمت کرده است.

وی با اشاره به اخلاص آیت الله شرعی(ره) ادامه داد: به ایشان عرض کردم خوشا به سعادت شما، گفت چه خبره؟ گفتم آیت الله تبریزی اینچنین فرمودند که در جواب من گفت: حالا ایشان یک چیزی فرمودند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمیان با بیان اخلاص و کارآیی آیت الله شرعی بیان داشت: در حال حاضر شاهد تأسیس حدود 500 حوزه علمیه در سطوح مختلف حوزه خواهران در کشور هستیم.

معاون ارتباطات و امور حوزه های علمیه خواهران در خصوص تاثیر نفوذ تبلیغی خواهران مبلغه از جمله در دو روستا در داراب و برپایی کلاس های قرآن برای کودکان و ارتباط با خانواده هایشان گفت: مبلغات با بیان مضرات استفاده از ماهواره، مردم اقدام به جمع آوری دیش های ماهواره ای نموده و آنها را تحویل به مسجد روستا داده بودند.

وی در ادامه در خصوص اثر تبلیغی خواهران مبلغه در سرآبله ایلام گفت:بنا بر گزارشات حدود 15 سال است که سالیانه حدود 1 الی 3 نفر خانم خودکشی نموده و با حمایت امام جمعه جهت جلوگیری و تشریح اثرات منفی آن در اسلام توسط خواهران طلبه با خانواده ها، مدت 3 سال است که خود کشی درآن منطقه صورت نگرفته در این خصوص استاندار ایلام می گفت: توقف خودکشی در منطقه به برکت حضور تبلیغی خواهران مبلغه است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمیان با بیان نقش موثر و سازنده خواهران مبلغه اظهار داشت: با سفربه یکی از شهرهای سیستان و بلوچستان بعد از ماه مبارک رمضان دیدم که 45 نفر توسط همین  خواهران مبلغه مستبصر شده اند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha