شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علی‌اصغر موسویان

حوزه/ هنرمند قرآنی با بیان اینکه اگر توصیه مقام معظم رهبری نبود به این درجه از خلاقیت و نوآوری نمی رسیدم، گفت: در دیداری که با رهبر معظم انقلاب داشتیم بیان کردند که سعی کنید در آثار قرآنی، نوآوری را لحاظ کنید، به همین دلیل در هیچ کدام از ۲۳ اثر هنری خلق شده از ابزار تکراری استفاده نشده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، علی‌اصغر موسویان ظهر امروز در آیین رونمایی از اثر هنری "قرآن کشتی مطلا" که در موزه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های هنری در زمینه قرآنی، اظهار داشت: 26 سال است که فعالیت خود را در زمینه آثار قرآنی آغاز کرده‌ام و اثر هنری "قرآن کشتی مطلا" بیست و سومین اثر هنری قرآنی خلق‌شده است.
وی بابیان اینکه اگر توصیه مقام معظم رهبری نبود به این درجه از خلاقیت و نوآوری نمی‌رسیدم، افزود: در دیداری که با رهبر معظم انقلاب داشتیم بیان کردند که سعی کنید در آثار قرآنی، نوآوری را لحاظ کنید، به همین دلیل در هیچ‌کدام از 23 اثر هنری خلق‌شده از ابزار تکراری استفاده‌نشده است.
هنرمند قرآنی به ابعاد اثر هنری "قرآن کشتی مطلا" اشاره و تصریح کرد: این اثر هنری داری سه متر طول، یک متر عرض و یک متر ارتفاع است که از ابتدای آن کل قرآن کریم با سوزن فولادی تا انتهای آن حک‌شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha