شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مهدی مینایی

حوزه/ حجت الاسلام مینایی گفت: انقلاب اسلامی ما بر اساس یک سری آرمان هایی که بر گرفته از مردم و مشکلات آن ها بود تشکیل شد که همواره باید مسؤولان این شعار ها را مرور کرده و نسبت به آن ها جامه عمل بپوشاننند.

حجت الاسلام مهدی مینایی امام جمعه شهرستان مهاجران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری ابراز داشت: اگر کوتاهی و قصوری از ناحیه هر یک از مسؤولان اتفاق افتاد پذیرش و عذر تقصیر از این اشتباه گامی مؤثر در رفع مشکلات مردم است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما بر اساس یک سری آرمان هایی که برگرفته از مردم و مشکلات آن ها بود تشکیل شد که همواره باید مسؤولان این شعار ها را مرور کرده و نسبت به آن ها جامه عمل بپوشاننند.

حجت الاسلام مینایی گفت: انقلاب اسلامی ما از آغاز پیروزی همواره دارای دشمنان داخلی و خارجی بوده که به یاری خداوند تاکنون توانسته ایم در سایه ولایت امام و رهبری از صد همه آن ها گذر کنیم.

وی با اشاره به برنامه های دشمنان داخلی و خارجی در جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی افزود: برنامه های دشمن با لباس ها و قیافه های گوناگونی طراحی و اجرا می شوند که با دشمن شناسی و عمل به موقع می توان در مقابل با آن ها ایستادگی کرد.

امام جمعه مهاجران خاطرنشان کرد: مسؤولان از میان همین مردم انتخاب شده و باید نسبت به اوامر و مشکلات آن ها مسؤولیت پذیر بوده و در راستای رفع کامل آن ها تلاش جدی داشته باشند.

وی بیان داشت: مردم صاحب اصلی انقلاب بوده و هیچگاه در مقالب آرمان های اصیل آن هیچ انتقادی ندارند بلکه انتقاد ان ها متوجه کم کاری و یا بی برنامگی برخی از مسؤولان در باره اداره کشور است.

حجت الاسلام مینایی تصریح کرد: مسؤولان همواره باید در میان توده های مختلف مردم حضور یافته و آن را مختص ایام انتخابات نکنرده تا  بتوانند از ندیک با مشکلات مردم اشنا شوند.

وی در پایان با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری نسبت به تفاوت خواسته مردم و سوء استفاده برخی تبیین کرد: باید بین خواسته واقعی مردم و اقدامات برخی از عناصر ضد انقلاب تمییز قایل شد چرا که مردم در جهت رفع مشکلات خود و حاکمیت انتقاد داشته اما عناصر ضد انقلاب در صدد تضعیف نظام هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha