شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
میناپور

مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: حبرگزاری حوزه زبان گویای خدمتگزارن حوزه های علمیه و مبلغان دین و اندیشه در جامعه است .

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه «خبرگزاری حوزه» اطلاعات مناسب و دقیقی را از خدمات حوزه های علمیه و مبلغان در اختیار مردم و جامعه مخاطب قرار می دهد، بیان داشت: انعکاس اخبار ویژه حوزه های علمیه در جامعه در ایجاد انگیزه و خدمت رسانی بهتر حوزه های علمیه تاثیر مطلوبی دارد و در برخی موارد موجب ارتقاء عملکرد آنان خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم از ظرفیت ها و فعالیت های حوزه های علمیه اطلاعات دقیقی ندارند، اظهار داشت: انعکاس اخبار توسط این رسانه وزین از فعالیت های حوزوی در رفع سوالات و شبهات مردم تاثیرگذار است .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه وجود خبرگزاری وزین حوزه می تواند در ارتقاء و تقویت زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری مراکز حوزوی مؤثر باشد، خاطرنشان کرد: انعکاس اخبار بزرگان حوزه و رویدادهای حوزوی در نقاط مختلف کشور از جمله کارکردهای رسانه حوزه دین و فرهنگ است .

حجت الاسلام والمسلمین میناپور خبرگزاری حوزه را بازویی توانمند برای فعالیت ها و خدمات  حوزوی برشمرد و بر اهمیت و ضرورت فعالیت های خبرگزاری های دینی در جامعه تاکید کرد .

وی با اشاره به اینکه خبرگزاری حوزه به صورت مستمر و با تلاشی دلسوزانه پیگیر اخبار و رویدادهای حوزه علمیه استان لرستان است، یادآور شد: دقت در انتشار اخبار، امانتداری در اصل خبر و انعکاس نظر علمای دینی و صاحب نظران حوروی از جمله مهمترین ویژگی و کارکرد این رسانه دینی فرهنگی است .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه خبرگزاری های حوزه دین و فرهنگ باید از سوی مسئولان و خدمتگزارن حوزه های علمیه حمایت شوند، خاطر نشان کرد: بی شک حمایت از خبرنگاران این رسانه می تواند تاثیر مطلوبی در ارتقاء کمیت و کیفیت اخبار این رسانه وزین داشته باشد .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha