شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام عباس عربیان ـ مدیر حوزه علمیه استان کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت:  برخی از کشورهای مسلمان به ویژه شیوخ عرب در قبال مسئله فلسطین و غزه وضعیت منفعلی داشته اند و تاکنون هیچ واکنشی به جنایات رژیم صهیونیسیمی در این باره نشان نداده اند.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به فرا رسیدن سالروز محاصره «غزه» اظهار داشت: مسئله غزه و فلسطین سالیان سال است که به مشکل جهان اسلام تبدیل شده است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه تاکنون عملکرد کشورهای مسلمان در قبال غزه رضایت بخش نبوده است، گفت: متاسفانه برخی از کشورهای مسلمان به ویژه شیوخ عرب در قبال مسئله فلسطین و غزه وضعیت منفعلی داشته و تاکنون هیچ واکنشی به جنایات رژیم صهیونیسیمی در این باره نشان نداده اند.

وی دفاع از غزه و مردم بی دفاع فلسطین را وظیفه دینی و شرعی همه مسلمانان عنوان کرد و افزود: متاسفانه بی تفاوتی کشورهای مسلمان در قبال غزه و مردم فلسطین روز به روز رژیم صهیونیستی را جسورتر کرده است که این وضعیت اصلا به صلاح جهان اسلام نیست.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان بیان کرد: امروز اگر می خواهیم که مسئله غزه به سرانجام برسد، نیازمند وحدت در جهان اسلام هستیم، ولی دشمنان این مسئله را به خوبی می دانند و از شکل گیری این وحدت به هر وسیله ای جلوگیری می کنند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: به فرموده امام راحل اگر هر مسلمان یک سطل آب روی رژیم صهیونیستی بریزد اثری از این کشور جعلی نخواهد ماند، لذا رمز پیروزی مسلمانان در مقابل رژیم غاصب اسرائیل وحدت و حفظ انسجام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha