شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مسلمانان نیوجرسی ۳۰۰۰ بسته میان نیازمندان توزیع کردند

حوزه/ مسلمانان در مرکز اسلامی برونزویک در ایالت نیوجرسی آمریکا در حرکتی میان ادیانی اقدام به جمع آوری و توزیع مواد غذایی برای نیازمندان و طبقه آسیب پذیر جامعه کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، در حرکتی میان ادیانی، مرکز اسلامی برونزویک در ایالت نیوجرسی آمریکا، اقدام به جمع آوری و توزیع مواد غذایی برای نیازمندان کرد.

در همین راستا بیش از صدها داوطلب مسلمان و برخی از دوستان غیرمسلمان آن ها از اقلیت ها، قومیت ها و ادیان و گروه های مختلف در این مسجد جمع شده و در بسته بندی و توزیع کالاها برای طبقه آسیب پذیر جامعه همکاری کردند. این رویداد با همکاری و مشارکت دو سازمان اسلامی «هدا» و بنیاد «مبارزه مسلمانان علیه گرسنگی برگزار شد. محل فعالیت ها توسط سازمان «هدا» تدارک دیده شده و نزدیک به یکصد داوطلب موفق شدند بیش از 3000 بسته غذای فاسدنشدنی و 300 بسته غذایی را در عرض یک ساعت آماده کنند. این بسته های غذایی سپس در میان فقرا و نیازمندان منطقه توزیع شدند.

زامیر حسن بنیانگذار بنیاد «مبارزه مسلمانان علیه گرسنگی» در این باره به خبرنگاران گفت: هدف نخست ما مشارکت دادن مردم در فعالیت های  داوطلبانه و ایجاد رابطه همکاری و همدلی میان آن ها است.

شرکت کنندگانی با رده های سنی مختلف 3 ساله تا 73 ساله در این کمک رسانی حضور داشتند.

یک نوجوان شرکت کننده در این رویداد «خیریه»، این فعالیت را «الهام بخش» توصیف کرد. نوجوان دیگری که از دبیرستان همراه شده بود کمک به مردم فقیر را عملی «لذت بخش» خواند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha