شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد - سمنان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان سمنان گفت: در راستای وظایف و تکالیف و نیاز جامعه، باید کارهای فرهنگی انجام شود و آسیب‌های اجتماعی از معضلات جدی جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علی مهدی نژاد، ظهر امروز در دیدار با مدیر ستاد اقامه نماز استان سمنان که به میزبانی دفتر مدیریت حوزه علمیه استان سمنان انجام شد، با اشاره به برگزاری اجلاسیه استانی نماز با هدف تجلیل از فعالین این حوزه از سوی ستاد اقامه نماز استان سمنان در آینده‌ای نزدیک و با بیان اینکه نماز سریع‌ترین راه اتصال انسان به‌سوی خداست، اظهار داشت: تولید و نشر محتواهای فاخر نماز در فضای مجازی از جمله اهداف برگزاری اجلاس نماز استان سمنان باشد که در این راستا می‌توان از تجربیات موفق استفاده و پیگیری کرد.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی در اجلاسیه، بسط فرهنگ و توسعه اقامه نماز در بین جوانان و مردم و طیف‌های مختلف جامعه باشد تا بتوان آسیب‌های اجتماعی در جامعه را کاهش دهیم.

وی افزود: طبق آیات قرآن اگر انسان از نماز خود محافظت کند، بدون شک این نماز محافظ او خواهد شد و وی را در برابر شیاطین انس و جن پیروز خواهد کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی نژاد با بیان اینکه متن زندگی انسان عبودیت است، خاطرنشان کرد: اگر فرهنگ عبودیت در میان انسان‌ها نهادینه شود، توطئه شیاطین انس و جن بی‌اثر خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از برگزاری اجلاسیه استانی حوزه نماز با هدف تجلیل از فعالین این حوزه از سوی ستاد اقامه نماز استان سمنان در آینده‌ای نزدیک، افزود: در راستای وظایف و تکالیف و نیاز جامعه، باید کارهای فرهنگی انجام شود و آسیب‌های اجتماعی از معضلات جدی جامعه است.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با اشاره به اینکه نماز اکسیر همه ارزش‌ها و روح و عصاره یاد الهی است، تصریح کرد: نماز ذکر الهی است و ازاین‌رو باید مراقب باشیم تا در فضایی قرار نگیریم که خودمان را از چشم خداوند متعال و ذکر و یاد خداوند دور ببینیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha