جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سبزه کار

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی نفس کشیدن در نظام جمهوری اسلامی را عبادت دانست و کار کردن در این نظام را خدمتی بالاتر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار صبح امروز در دیدار اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: خداوند وعده داده است که هرکس دل در گرو خدا بدهد و ایمان به خدا داشته باشد، خدا او را از تاریکی نجات و به سمت نور، سعادت و کمال هدایت می کند.

وی گفت: وعده الهی این است افرادی که دل در گرو شیطان بدهند، خیر نمی بینند؛ چراکه در خدمت شیطان می روند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی نفس کشیدن در نظام جمهوری اسلامی را عبادت دانست و کار کردن در این نظام را خدمتی بالاتر عنوان کرد.

حجت الاسلام سبزه کار با اشاره به اینکه مساجد نقش زیادی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران داشتند، گفت: همواره در طول تاریخ حرکت های انقلابی از مساجد آغاز شده و امروز هم داعش و نوچه های استکبار جهانی در گام نخست به مساجد حمله می کنند؛ زیرا بیشترین ضربه را از مساجد خورده اند.

وی برنامه های دهه فجر امسال را با توجه به فتنه اخیر از اهمیت بالاتری برخوردار دانست و افزود: مزدوران استکبار به مساجد ما حمله و پرچم کشورمان را که ناموس ماست به آتش کشیدند؛ بنابراین باید برنامه های امسال ما معنادار باشد.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی گفت: برگزاری نمایشگاه عکس جشن انقلاب، کارگاه‌های مقابله با شیعه انگلیسی، کارگاه نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، نشست های بصیرتی، سرکشی از خانواده هاي شهدا، همایش پیشکسوتان انقلاب، اعزام زائران راهیان نور،همایش باهم تا بهشت، همایش بسیج جامعه عشایری و برپایی نمایشگاه فاطمیون، یادواره های شهدا، گردهمایی ائمه جماعات و بسیاری موارد دیگر از برنامه های این ایام است.

حجت الاسلام سبزه کار تجلیل از نفرات برتر مسابقات مد هامتان، نمایشگاه دستگاه هاي انقلاب و اقتصاد مقاومتی را از جمله برنامه های پیش بینی شده عنوان کرد و افزود: جشن بزرگ انقلاب ویژه روستاییان مرزنشین در شهرستان سربیشه و درح در دهه فجر برگزار می شود.

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جواد IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    0 0
    ایت الله عبادی افاضه نفرمودند