شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی حسینی فر

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان کردستان گفت: به همت مرکز خدمات حوزه های علمیه استان کردستان، همایش «فرزندان سلامت حوزه علمیه» در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی حسینی فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: مرکز خدمات حوزه های علمیه استان کردستان همانند دیگر نهادهای انقلابی به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برنامه های متنوع بسیاری در نظر دارد.

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان کردستان به برخی از برنامه های مهم در این دهه مبارک اشاره کرد و گفت: از مهمترین برنامه های ما در این دهه مبارک می توان به برگزاری همایش مزدوجین در استان کردستان اشاره داشت.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی فر ادامه داد: یکی دیگر از برنامه ها در این دهه مبارک، همایش خانوادگی طلاب با حضور مشاوران و روان شناسان خواهد بود.

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان کردستان گفت: همچنین از دیگر برنامه های ما در این دهه مبارک، برنامه آموزش همیاران سلامت می باشد که این همایش به صورت یک روزه برگزار شده  و به احتمال فراوان، یکی از اساتید از تهران در این همایش تحت عنوان «فرزندان سلامت حوزه علمیه» شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی فر در ادامه سخنان خود بیان داشت: برنامه های فرهنگی و دینی دیگری در این ایام داریم که در روزهای آینده نسبت به آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha