شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام بسطامی - پژوهش حوزه ایلام

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان ایلام گفت: شرکت در اولین جشنواره استانی علامه حلی تا ششم بهمن‌ماه جاری تمدید شد.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر بسطامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، اظهار داشت: به اطلاع اساتید و طلاب محترم برادران و خواهران می‌رساند فرصت شرکت در اولین جشنواره استانی علامه حلی تا پایان هفته جاری (ششم بهمن‌ماه) تمدید شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان ایلام با اشاره به محورهای مقالات جشنواره استانی علامه حلی، تصریح کرد: بنیانگذاری و گسترش علوم (ایجاد رشته‌ها و شاخه‌های جدید)، نوآوری و نظریه‌پردازی در علوم (نقد و اصلاح دیدگاه‌های علمی)، پیدایش شخصیت‌های بزرگ علمی، ایجاد مراکز علمی و کتابخانه‌ها، فعالیت‌های نو آمد، ترجمه و انتقال علوم، فعالیت‌های دانشمندان شیعه در کشورهای جهان ازجمله محورهای مقالات هستند.

وی با اشاره به موضوعات بخش ویژه جشنواره افزود: نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی، قرآن و علوم انسانی، الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ازجمله موضوعات بخش ویژه جشنواره علامه حلی در ایلام است.

حجت‌الاسلام بسطامی در خصوص مراحل شرکت در جشنواره علامه حلی برای برادران، خاطرنشان کرد: مراحل ثبت‌نام برادران شامل ثبت‌نام در سامانه اینترنتی جشنواره به نشانی www.jhelli.ir و تکمیل فرم مشخصات فردی و تحصیلی و تکمیل فرم مشخصات اثر، بارگذاری فایل PDF یا WORD اثر در سامانه، گرفتن پرینت از فرم ثبت‌نام و ارسال اصل اثر به همراه پرینت فرم ثبت‌نام به دبیرخانه‌های استانی جشنواره است که بارگذاری فایل اثر در سامانه، به‌تنهایی کافی نیست و ارسال اصل اثر به‌صورت پرینت شده نیز موردنیاز است.

وی با اشاره به مراحل شرکت در جشنواره علامه حلی برای خواهران، بیان کرد: مراحل ثبت‌نام خواهران طلاب نیز شامل ثبت‌نام در شبکه کوثر نت (تکمیل فرم مشخصات فردی و تحصیلی و تکمیل فرم مشخصات اثر)؛ بارگذاری فایل WORD یا PDF در سامانه ثبت‌نام است که طلاب تحت پوشش مرکز خواهران از طریق شبکه کوثر نت به نشانی https://kowsarnet.whc.ir و از بخش ورود به سامانه‌ها با انتخاب فراخوان‌های پژوهشی اقدام به ثبت‌نام کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان ایلام با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به نشانی ایلام، خیابان پاسداران، روبروی قلعه والی، مدیریت حوزه علمیه استان ایلام، معاونت پژوهش ارسال کنند، گفت: پس از ثبت‌نام در سامانه، سیستم به‌صورت پیش‌فرض کد ملی شخص را به‌عنوان نام کاربری‌اش انتخاب می‌کند و کلمه عبور باید توسط خود شخص انتخاب شود.

وی افزود: ازآنجاکه کلیه ارتباطات جشنواره با شخص از طریق سامانه اینترنتی است، حتی‌المقدور کلمه عبور خود را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که فراموشتان نشود و ازآنجاکه در صورت لزوم، نام کاربری و کلمه عبور و یا نتیجه ارزیابی آثار، به ایمیل ثبت‌شده در سامانه ارسال خواهد شد، در صحیح نوشتن آدرس ایمیل خود دقت کنید

حجت‌الاسلام بسطامی تصریح کرد: طلاب باید پس از ثبت‌نام، آثار خود را به همراه پرینت فرم ثبت‌نام به دبیرخانه‌های استانی جشنواره در استان متبوع خود ارسال کنند. دبیرخانه‌های استانی جشنواره علامه حلی (ره) در معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه استان مستقر هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha