شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام مهدی نژاد

حوزه/مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه موفقیت‌های نظام در دهه فجر برای مردم بیان شود، بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب تأکید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی مهدی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در دهه فجر انقلاب اسلامی ملت انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با توکل به خداوند متعال، رهبری امام خمینی (ره) و همبستگی و اتحاد خود توانستند ریشه ظلم و ستم را در کشور برای همیشه نابود کنند.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: رهبری‌های داهیانه امام خمینی (ره) توانست این نهضت عظیم را به پیروزی برساند و تأثیر عجیبی نیز روی مردم دنیا گذاشت و نقطه آغاز صدور اسلام به سراسر جهان انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه دشمن در مقام ناکارآمد نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: وظیفه اصلی مسئولان و دلسوزان انقلاب اسلامی، نمایان کردن چهره خبیث استکبار نزد افکار عمومی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی نژاد با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم شاهنشاهی، ملت ایران اسلامی استقلال و آزادی خود را به دست آورد، خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی به دشمنان نشان داد ظلم و ستم و دیکتاتوری را قبول نمی‌کند و خودشان می‌خواهند برای سرنوشت کشور خود تصمیم بگیرند.

وی افزود: در جامعه ما مشکلاتی همچون گرانی، بیکاری و سرگردانی جوانان وجود دارد که قطعاً باید مسئولان پاسخگوی این مسائل باشند، اما باوجود همه این مشکلات مردم بصیر ایران استقلال، آزادی و امنیت خود را با این مشکلات قابل‌معاوضه نمی‌دانند و باید تحلیل روشن و تصویر واقعی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی و چگونگی شکل‌گیری آن در محافل و مجامع به‌ویژه دانشگاه‌ها  تبیین و تشریح شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha