شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) شیرود تنکابن

حوزه/ روحانیون به عنوان بازوی اجرایی رهبری نظام اسلامی، به خوبی توانستند اهداف و آرمانهای انقلاب را در جامعه اجرا نمایند.

 خانم زهرا هدایتی همت مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) شیرود تنکابن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، اظهار کرد: دهه فجر در حقیقت ایام خارج شدن از ظلمات به سمت نور بوده که ملت غیور ایران با پذیرش عملی ولایت الله به واسطه ولایت فقیه از ظلمات طاغوت خارج وبه نورانیت ولایت الله وارد شدند.

وی افزود: مردم ولایت مدار مومن و انقلابی ایران درمقابله با استکبار و دشمنان، همواره بصیرت عملی خود را به رخ جهانیان کشیده و آنها را مایوس نموده و انقلابی عالم گیر با کمترین امکانات نظامی و دفاعی تحت رهبری حضرت امام (ره) را ایجاد کردند و در جریان این انقلاب، روحانیون به عنوان بازوی اجرایی رهبری انقلاب به خوبی توانستند اهداف و آرمانهای رهبری را در جامعه اجرا نمایند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) تنکابن تصریح کرد: همانگونه که نقش روحانیون در شکل گیری انقلاب چشمگیر و بی نظیر بوده است در تداوم و استمرار انقلاب نیز مورد توجه می باشد.

وی افزود: روحانیون که تربیت یافته مکتب اهل بیت(علیهم السلام) در حوزه های علمیه می باشند، باید بدانند که امروزه دشمنان پس از شکست هایی که متحمل شده اند ساکت ننشسته و از هر راهی بر پیکره نظام اسلامی خدشه وارد خواهند کرد؛ لذا در مرحله اول باید دشمن شناس باشند زیرا شرط اساسی صیانت از میراث امام (ره) و شهدای انقلاب دشمن شناسی است؛  در ثانی جهت استمرار دستاوردهای انقلاب باید شعارهای انقلابی را عملیاتی کنند و در مرحله آخر با زنده نگه داشتن یاد انقلاب نسل جدید را با فداکاری ها و ایثارگری های شهدا آشنا نمایند که حفظ این روحیه انقلابی برای اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب مهدوی بسیار ارزشمند و موثر خواهد بود.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha