شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام اسماعیل بیگی

حوزه/ معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: بیش از ۷۰درصد از طلاب جذب شده در حوزه های علمیه همدان از حلقه‌های صالحین است که مربیان حلقه صالحین موفق شدند افراد مستعد را به حوزه‌های معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام محمد اسماعیل بیگی، معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، شامگاه پنجشنبه، در آیین تجلیل برترین های شجره طیبه صالحین سپاه انصارالحسین(ع) اظهار کرد: ده سال از عمر حلقه های صالحین میگذرد و بسیاری از افراد جویای خروجی شجره طیبه هستند. شجره طیبه کار تربیتی و معرفتی است از این رو نیازمند 10 الی 15سال زمان است تا نتیجه واقعی آن آشکار شود.

معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: یکی از خروجی ها طرح صالحین گروه تواشیح «نورالمهدی» است که در یکی از حلقههای صالحین همدان فعالیت دارد و ثبت ملی شده و دارای امتیاز کشوری است.

وی بیان کرد: در یکی از روستاهای همدان که جعمیت آن قریب به هزار نفر است، بالغ بر 25نفر از اعضای حلقههای صالحین وارد حوزه های علمیه خواهران و برادران قم شده اند و این همان کادرسازی است که حلقات صالحین درصدد تحقق آن هستند.

حجت الاسلام محمدبیگی با بیان اینکه کادرسازی هدف حلقات صالحین است، افزود: مدیر حوزه علمیه همدان در سخنان خود تأکید داشتند که حلقات صالحین به گونهای عمل کنند که خروجی فعالیت آنها ورود به حوزه علمیه باشد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین (ع) عنوان کرد: بر اساس اعلام مدیریت حوزه علمیه همدان، بالای 70درصد از طلاب جذب شده در مدارس علمیه همدان از حلقههای صالحین است که مربیان حلقه صالحین موفق شدند افراد مستعد را به حوزهها معرفی کنند.

حجتالاسلام اسماعیلبیگی اظهار کرد: تجلیل از برترینهای حلقات صالحین در 5 بخش شامل، فضای مجازی، برترین های قرآنی، مسابقه کتابخوانی، مسابقه تجربه نگاری و جوانههای صالحین انجام میشود و 40 نفر از برادران و خواهران به قید قرعه جهت اعزام به سفر مشهد انتخاب میشوند.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha