جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه نکا

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که بسیاری از مشکلات موجود در کشور به سوء مدیریت برمی گردد، گفت: بسیاری از مشکلات مربوط به تحریم ها نیست، بلکه به فساد، سوء و ضعف مدیریت مربوط است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی نکا با ابزار تأسف از حادثه اخیر در تهران که منجر به شهادت چند تن از نیروهای خدوم پلیس شد، گفت: متأسفانه برخی ها در کشور به دلایل سیاسی، در برابر این جنایت آشکار سکوت کرده اند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که معاندان نظام ضربه سنگینی از این ملت هوشیار و با بصیرت خوردند، گفت: در همین راهپیمایی 22 بهمن دیدیم که مردم چگونه تو دهنی بزرگی به دشمنان انقلاب و نظام اسلامی زدند.

وی با اشاره به این که ملت ایران با بصیرتی که داشتند اجازه ندادند اغتشاشات در کشور تداوم پیدا کند، تصریح کرد: دشمن باید بداند که تا زمانی که این مردم با بصیرت در صحنه حاضر هستند، اجازه نخواهند داد آنها قدم از قدم بردارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این وظیفه مسئولان است که حرف مردم را بشنوند و به آنها پاسخ قانع کننده دهند، تصریح کرد: مسئولان کشور باید برای دغدغه های عمومی فکری اساسی کنند.

امام جمعه نکا با تأکید براین که نحوه بیان اعتراض و مشکلات اقتصادی در کف خیابان ها نیست، خاطرنشان کرد: مسؤولان نیز باید مکانی را مشخص کنند تا مردم اعتراض مدنی و قانونی خود به گرانی و بیکاری را در آنجا مطرح کنند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که دشمنان و بدخواهان ملت ایران نمی خواهند انقلاب اسلامی 40 ساله شود، تصریح کرد: به طور حتم ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی همچنان مقتدرانه پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیا این که انتظار ما از مسئولان کشور رفع مشکلات اقتصادی به ویژه گرانی و بیکاری است، خاطرنشان کرد: مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره پشتیبان انقلاب هستند و دولتمردان موظف هستند در رسیدگی به خواسته های مردم تلاش بیشتری کنند.

وی با اشاره به این که دشمنان در تلاش هستند امنیت، آرامش و آسایش داخلی کشورمان را خدشه دار کنند، گفت: جوانان انقلابی و با بصیرت کشورمان باید هوشیار باشند تا خدای ناکرده در دام فریب توطئه های دشمن گرفتار نشوند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که بسیاری از مشکلات موجود در کشور به سوء مدیریت برمی گردد، بیان داشت: بسیاری از این مشکلات مربوط به تحریم ها نیست بلکه به فساد، سوء و ضعف مدیریت مربوط است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران افزود: متأسفانه مسئولان برای فردی که متهم به جاسوسی است و در زندان اقدام به خودکشی می کند کمیته تشکیل می دهند، اما چرا برای افزایش بی رویه نرخ ارز که به صورت مستقیم با زندگی مردم وابسته است کمیته ای تشکیل نمی شود.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که ملت با بصیرت ایران اسلامی مشکلات را با اصل نظام جدا می کنند و به خوبی می دانند که مشکلات از سوء مدیریت ها است، تصریح کرد: مسئولان به جای پرداختن به مسائل غیر ضروری تلاش کنند تا مشکلات و دغدغه های مردم رفع شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha