شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه بهشهر

امام جمعه بهشهر با بیان این که عده ای تحت عنوان فرقه ای به دنبال شرارت و ایجاد اغتشاش در جامعه هستند، گفت: این عده می خواهند مذهب را آلوده کنند و شریعت و طریقت را به جان هم بیندازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر پنج شنبه شب در گردهمایی «مدیریت جهادی، اقدام و عمل» در حسینیه قتلگاه این شهرستان، با بیان این که چهار رکن در پیشرفت و ترقی جامعه تأثیرگذار است، گفت: جامعه ای مترقی است که علاوه بر توجه به زیرساخت های خود، به معاد خویش نیز توجه داشته باشد.

وی، اعتقادات، ایمان، تقوا، صداقت، امانت، محبت، انصاف و عدالت نخستین عامل مؤثر در پیشرفت جامعه دانست و افزود: اگر در یک جامعه این اصول مهم مورد توجه قرار گیرد به حتم شاهد یک کشور پیشرفته و متمدن خواهیم بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دومین عامل پیشرفت وترقی یک کشور انجام کارهای اساسی و زیربنایی است، خاطرنشان کرد: متأسفانه در برخی مواقع امور کشور بدون نیازسنجی مناسب انجام می شود و در نهایت نتیجه مطلوب حاصل نمی شود.

امام جمعه بهشهر، دعوت به به تلاش، سعی و کوشش و جهاد را عامل سوم پیشرفت کشور برشمرد و بیان داشت: نباید برخی خودخواهی ها موجب عقب ماندگی و عدم توسعه یافتگی در کشور شود بلکه همه باید برای رشد و تعالی جامعه هم قسم شوند.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که به جای مچ گیری و پیدا کردن مقصر باید با وحدت و همبستگی تنها به فکر توسعه و پیشرفت کشور باشیم، خاطرنشان کرد: همه باید با نیت خالص یکدیگر را در جهت رسیدن به یک توسعه پایدار یاری دهند.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که ایران اسلامی ام القرآی دنیای بشریت شناخته شده است، افزود: باید همواره به پیشرفت و تعالی کشور فکر کرد و باید تقویت زیرساخت های اقتصادی و رفع نواقص موجود، کشور را در مسیر توسعه همه جانبه سوق داد.

امام جمعه بهشهر با بیان این که دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی گفت: معاندان انقلاب با کلید واژه هایی نظیر حقوق بشر به دنبال فشار به نظام مقدس جمهوری اسلامی و جلوگیری از پیشرفت همه جانبه کشور است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که غربی ها در حالی دم از حقوق بشر می زنند که نخستین معیارها و قوانین حقوق بشری را نیز رعایت نمی کنند، افزود: امروز جنایت هایی که در اقصی نقاط جهان در حال رخ دادن است با حمایت همین کشورهای مدعی حقوق بشر و دموکراسی صورت می گیرد.

حجت الاسلام جباری با بیان این که کلید واژه ملت ایران نیز ولایت است، تصریح کرد: همه باید زیر چتر ولایت کار کنیم، نه اینکه چوب لای چرخ بگذاریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود رکن چهارم پیشرفت کشور را ایستادگی و استقامت دانست و تصریح کرد: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف به یک پیشرفت همه جانبه دست یافته به دلیل ایستادگی این ملت در برابر زیاده خواهی های دشمنان است.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که ملت ایران هیچ گاه اهل باج دادن به دشمنان و زیاده خواهان نبوده است، خاطرنشان کرد: این ملت علیرغم همه توطئه ها و فشارهای دشمنان با قدرت در برابر معاندان این نظام ایستاده و از اصول و ارزش های انقلاب دفاع و حراست کرده است.

حجت الاسلام جباری با تأکید براین که انقلاب اسلامی حق است و همواره دشمنان در برابر حق می ایستند، تصریح کرد: ملت ایران همیشه در صحنه و با قدرت در برابر کسانی که به دنبال از بین حق هستند، ایستاده و از اصول خود عقب نشینی نخواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که دشمنی ها علیه انقلاب و نظام هر روز به شیوه ای جدید نمایان می شود، به حوادث چند روز گذشته در تهران اشاره کرد و گفت: متأسفانه آن رخداد غم انگیز که قلوب ملت ایران را جریحه دار کرد، موجب به شهادت رسیدن جمعی از نیروهای پلیس و بسیجیان شده است.

امام جمعه بهشهر با تأکید براین که نظام به طور حتم در برابر این گونه حوادث سکوت نخواهد کرد، بیان داشت: باید با عوامل آن جنایت آشکار به طور قانونی و قاطع برخورد شود تا از این پس شاهد این گونه رویدادهای غم انگیز نباشیم.

حجت الاسلام جباری با بیان این که عده ای تحت عنوان فرقه ای به دنبال شرارت و ایجاد اغتشاش در جامعه هستند، گفت: این عده می خواهند مذهب را آلوده کنند و شریعت و طریقت را به جان هم بیندازند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha