جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حاشیه نشینی

حوزه/ عضو شورای اسلامی شهر قم، توجه به مناطق حاشیه ای و تلاش برای حل مشکلات عدیده این مناطق از سوی مسئولان را لازمه تحقق عدالت در جامعه برشمرد.

روح الله امراللهی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در زمینه مقابله با بی عدالتی و تبعیض در جامعه گفت: آنچه از مسئولان و مدیران شهری انتظار می رود این است که با راهکارها و قانون گذاری ها و نیز نظارت های درست ، زمینه رفع تبعیض و نابرابری از مناطق مختلف شهری را فراهم کنند که در این راستا کمک به حل مشکلات عدیده مناطق حاشیه ای شهرها از آن جمله است.

وی افزود: واقعیت آن است که در حال حاضر بسیاری از کلان شهرها از جمله شهر قم دچار معضلات مربوط به آسیب های اجتماعی هستند که به خصوص در مناطق حاشیه ای بیشتر نمود و ظهور و بروز پیدا می کند.

این کارشناس مسایل شهری گفت: بخشی از حل مشکل در این عرصه برمی گردد به لزوم بکارگیری راه حل های فرهنگی و اجتماعی و این که در پرتو فعالیت فرهنگی و رسانه ای ، مردم را به درستی با حقوق شهروندی آشنا کرد.

وی اضافه کرد: بخش دیگر هم به تلاش های مسئولان و مدیران برمی گردد به این که نارسایی ها و خلاها در مناطق حاشیه ای جبران شده و به خصوص در بودجه ریزی ها به این مناطق نسبت به مناطق دیگر، توجه بیشتری صورت گیرد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha