شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حاج حسن موحد، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه

حوزه/ موحد با اشاره به فشار رسانه ای ضد انقلاب و گرو ههای تکفیری بر مردم اهل سنت در منطقه اورامانات، گفت: شاهد استقبال بی نظیر مردم اهل سنت از پرچم بارگاه رضوی(ع) بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه حاج حسن موحد، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه در جمع مبلغین طرح هجرت، گفـت: عزیمت کاروان خورشید و خدام برای اولین بار در روستای مرزی کوسه حجیج(پاوه)، بارگاه سید عبیدالله بن موسی بن جعفر(ع) قابل توصیف نبود.

وی در ادامه به ایجاد فضای معنوی در بین مردم اهل سنت اشاره کرد و گفت: برادران و خواهران عاشق امام رضا(ع) پا برهنه به دنبال پرچم رضوی(ع) راه افتاده، آن را می بوسیدند و گریه می کردند و از ما تبرک مطالبه می نمودند.

 موحد با اشاره به اینکه با افتخار بیشترین دوران خدمتم در دفاع مقدس در محضر علما و مبلغین و سرداران جنگ در غرب و جنوب بوده ام، گفت: باید از انقلاب اسلامی که حاصل زحمات انبیاء و معصومین(علیهم السلام) خصوصا امام(ره) بزرگوار و شهداست محافظت نمود.

 مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه با اشاره به علت دشمنی استکبار جهانی همانند گذشته به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی هست، گفت: امام راحل با تاسی از اجداد گرامش، زیر بار ذلت نرفت و انقلاب را بر اساس شعار نه شرقی و نه غربی هدایت نمودند.

وی در پایان با توجه به فلسفه ایجاد دفاتر استانی و جذب و گزینش خادمیاران  که منجر به تشکیل 8 کانون خادمیاری رضوی در حوزه سلامت، زیارت، معلولین، فرهنگی،خواهران و زنان، وقف و نذورات و گروه های جهادی شد، گفت: به لطف الهی شاهد اعلام آمادگی و شروع به کار عاشقان رضوی(ع) در روستاها، به محرومین و مستضعفین خصوصا در مبحث زلزله سرپل ذهاب و ارسال 58 دستگاه خودرو کمکهای مردمی بودیم. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha