شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کودک و فضای مجازی

حوزه/ در کارگاه سواد رسانه ای و تحلیل فیلم ها و بازی های رایانه ای بانوان طلبه لرستانی بر ضرورت ارتقاء سواد رسانه ای خانواده ها برای نظارت بر حضور فرزندان خود در فضای مجازی تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه در خرم آباد، خانم فرشته شاهوردی، عصر امروز در کارگاه سواد رسانه ای و تحلیل فیلم ها و بازی های رایانه ای، در مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) شهرستان الشتر با اشاره به اهمیت و ضرورت تبلیغ طلاب و مبلغان در راستای کاهش خطرات استفاده از فضای مجازی، گفت: برای کاهش خطرات و آسیب های این فضا طلاب باید به سواد رسانه ای مجهز باشند و در این راستا برگزاری کارگاه های سواد رسانه ای و تحلیل بازی های رایانه ای برای ارتقاء دانش تبلیغی ضروری است .

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) شهرستان الشتر با بیان اینکه امروز با گسترش و رواج شبکه های اطلاع رسانی و دنیای مجازی گرایش افراد برای فعالیت و ایجاد سرگرمی در این فضا نیز بیشتر شده است، افزود: فعالیت در فضای مجازی باید کنترل شده و بصورت سالم صورت گیرد تا شاهد کمترین خلل به عواطف انسانی و اخلاقی در این فضا باشیم .

وی با بیان اینکه دشمن امروز از طریق ضمیر ناخودآگاه احساسات افراد را مورد خدشه قرار می دهد، بیان داشت: دشمن با ساخت بازی های متعدد و غیر منطبق با فرهنگ اسلامی ایرانی سعی دارد ذهن و اعتقاد کودکان و نوجوانان را مورد هدف قرار دهد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر با بیان اینکه تبلیغ مبلغان برای کاهش خطرات آسیب های اجتماعی فضای مجازی ضرورتی انکارناپذیر است، خاطر نشان کرد: خانواده ها با ارتقاء سواد رسانه ای بر حضور فرزندان خود در فضای مجازی نظارت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha