جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عکس

مدیر کل دادگستری استان یزد با ابراز تأسف از اتلاف وقت نسل جدید در فضای مجازی گفت: قرآن آرامش قلب ها و مکتب انسان سازی و تعالی روح بشر است و همراهان خود را به سوی موفقیت سوق می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، محمد رضا حبیبی در محفل انس با قرآن و آیین تجلیل از مقام آوران مسابقات قرآن قوه قضائیه، اظهار کرد: یادگیری قرآن، انس با قران و فراگیری معانی و مفاهیم این مصحف مقدس آسمانی، بهترین کار و برنامه برای جوانان و نوجوانان این کشور است.


وی تصریح کرد: مسابقات قران قوه قضائیه بهانه ای برای حضور خانواده دستگاه قضایی در مسیر قران آموزی، قران پژوهی و بهره مندی از تعالیم ژرف و پربار قران کریم است.


این مقام قضایی با اشاره به بستر اتلاف وقت در فضای مجازی و فرو رفتن در خود، دوری از جامعه و غرق شدن در مسائل مادی و دنیوی با فریب های رنگارنگ تکنولوژی های روز، ابراز کرد: قران آرامش قلب ها و مکتب انسان سازی و تعالی روح بشر است که هر کس در این مسیر گام برداشت، بدون تردید راه به سوی موفقیت خواهد پیمود.


حبیبی تأکید کرد: در زمان غلبه فضای مجازی و شاکله مسموم و پیچیده آن برای سرگرم کردن نسل جدید و جوان کشور، انس و مجالست جوانان با قرآن کریم غنیمتی بی بدیل است.
وی با تقدیر و تجلیل از متسابقین و مقام آوران قرانی استان یزد در مسابقات مرحله منطقه ای و کشوری قران کریم از استان یزد، گفت: برای حفظ آمادگی و آموزش متسابقین دستگاه قضایی در رشته های قرانی همه گونه حمایت و پشتیبانی صورت می گیرد تا بهترین نتایج حاصل شود.


برپایه این گزارش، در این مراسم از مقام آوران مسابقات قرانی و نیز فرزندان کارکنان شرکت کننده در مسابقات قران کریم دادگستری با اهداء الواح تقدیر و هدایایی، تجلیل شد.


انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha