شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
میرعمادی

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان گفت: پیگیری مطالبات مردم موجب افزایش اعتماد عمومی مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی می شود و توطئه های دشمنان را نسبت به دلسرد کردن مردم از نظام خنثی می کند .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی امروز، در نشست ائمه جمعه استان لرستان، با اشاره به اینکه ائمه جمعه هدایت معنوی جامعه را بر عهده دارند افزود:نماز وحدت بخش جمعه مرکز هدایت معنوی جامعه محسوب می شود و ائمه جمعه در تریبون این نماز وحدت بخش مطالبات مردم را پیگیری می نمایند .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه ائمه جمعه نقش کلیدی در پیگیری مطالبات مردمی دارند اظهار کرد: پیگیری مطالبات مردم موجب افزایش اعتماد عمومی مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی می شود و توطئه های دشمنان را نسبت به دلسرد کردن مردم از نظام خنثی می کند .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه مسئولان باید قدردان پیگیری های ائمه جمعه نسبت به احقاق مطالبات همه جانبه مردم برای رفع مشکلات باشند، گفت: مسئولان از انتقادات ائمه جمعه استقبال نمایند و با وحدت و تلاش در رفع مشکلات مردم قدم بردارند .

وی با بیان اینکه ائمه جمعه در پیگیری شعارهای سال و نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری رسالت خود را باید بطور جدی انجام دهند، گفت: مطالبات رهبر معظم انقلاب در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی،رونق تولید و اشتغال و رفع مشکلات معیشتی مردم است .

رئیس شورای حوزه علمیه استان لریستان با بیان اینکه مطالبات ائمه جمعه نیز باید پیگیری شود، افزود:در این خصوص نیاز است معاون استاندار مطالبات، انتقادات و پیگیری ائمه جمعه را هر هفته رصد نماید و برای تحقق این مطالبات که در راستای خدمت به مردم است، تلاش نمایند .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تاکید بر  اینکه ائمه جمعه همراه دولت هستند، خاطر نشان کرد: ائمه جمعه عالمان دلسوز، انقلابی و همراه دولت هستند که مسئولان باید انتقادات و پیشنهادات آنان را در راستای تحقق مطالات مردم پیگیری نمایند .

وی با بیان اینکه متاسفانه براساس آمار اعلام شده ستاد اقامه نماز استان 60 درصد از مدیران استان نسبت به اقامه نماز اول وقت در ادارات و نهادها بی توجه هستند، گفت: توجه جدی مدیران و مسئولان نسبت به امر اقامه  نماز می تواند در رونق معنوی و توسعه فرهنگی استان موثر باشد و باید در این راستا برنامه ریزی منسجم تری توسط مسئولان نهادها صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پایان بر استفاده از ظزفیت تبلیغی ائمه جمعه و بهره گیری مدیران نهادها از این ظرقیت معنوی برای حل مشکلات مردم تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha