جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آشنایی با حوزه

حوزه/ به همت مبلغان حوزه علمیه استان تهران و با همکاری معاونت تبلیغ مدرسه علمیه قائم جیذر، در راستای آشنایی دانش آموزان با فضای عملی، آموزشی و تبلیغی حوزه علمیه، اردوی دانش آموزی آشنایی با حوزه، در در مدرسه علمیه قائم چیذر برگزار شد.

حجت‌الاسلام هادی نعیمی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر گفت: به همت مبلغان منطقه سه شهر تهران، امروز ظهر جمعی از دانش آموزان دبیرستان پسرانه شاهد فتح، با حضور در مدرسه علمیه قائم چیذر ضمن آگاهی در مورد برنامه‌های آموزشی حوزه‌ علمیه، از قسمت‌های مختلف این حوزه از جمله کتابخانه، مدرس‌ها، ساختمان اداری و حجرات طلاب بازدید کردند و توضیحات لازم، در هر قسمت به آنان ارائه شد.

وی افزود: در ابتدای این بازدید مدیر حوزه علمیه قائم چیذر ضمن خوش آمد گویی به دانش آموزان به بیان تاریخچه تاسیس این حوزه پرداخت و از حضور دانش آموزان در این حوزه ابراز خرسندی نمود.

حجت الاسلام نعیمی پور در پایان با بیان اینکه اردوی آشنایی با حوزه برای دانش آموزان جذاب و مفید بود، گفت: در پایان این دیدار دانش آموزان پای درس اخلاق حضرت آیت الله هاشمی علیا نشستند و از توصیه های اخلاقی ایشان بهرمند شدند.

برپایه این گزارش،  در پایان این بازدید دانش آموزان میهمان حجره‌های طلاب شدند و پیرامون دروس حوزوی و زندگی طلبگی با آنها به گپ و گفت پرداختند. 313/42

 

                            

                           

                          

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha