شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تجلیل از طلاب ممتاز مدرسه علمیه کامیاران

حوزه/ با حضور معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان، نفرات اول رقابت های ورزشی، قرآنی و پژوهشی مدرسه علمیه کامیاران تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، مراسم تجلیل از طلاب برتر مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شهرستان کامیاران، پیش از ظهر امروز با حضور معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان و نیز جمع زیادی روحانیون، مدیریت و... برگزار شد.

در این مراسم طلاب و روحانیون برتر در رشته های مختلف که در سالجاری موفق به کسب رتبه های قهرمانی شده بودند با دریافت هدایایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

 در این مراسم، حجت الاسلام سعید مومنی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان، حجت الاسلام سیدجمال نصرحسینی، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) کامیاران و... حضور داشتند.

 حجت الاسلام سعید مومنی در این مراسم اظهار داشت: باید بتوانیم حس رقابت سالم را در بین طلاب مدارس علمیه استان کردستان ارتقا دهیم که امر باعث توسعه و ترقی دانش حوزویان و طلاب می شود.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان، افزود: امسال رقابت های بسیاری بین طلاب و روحانیون کردستانی در سطح استان در رشته مختلف برگزار شد که امید است سال آینده این روند همچنان ادامه داشته باشد.

براساس این گزارش: در پایان این مراسم از طلاب و روحانیون برتر رشته های ورزشی، پژوهشی، قرآنی، کتابخوانی و.... با اهدا هدایایی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha