شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مختار کرمی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

حوزه/مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: استان کردستان در هشت سال دفاع مقدس بارها هم از سوی صدامیان و رژیم بعث مورد تهاجم بود و هم از سوی گروهک های تروریستی مختلف به شدت تهدید می شد و بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم این نظام اسلامی نمود که این افتخاری بس عظیم برای مردم این خطه از ایران زمین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان صبح امروز در جمع بسیجان شهر سنندج با اشاره به سالروز گرامی داشت مقام شهدا و نیز نزدیک بودن سالگرد آزادسازی پادگان سنندج از لوث عناصر ضدانقلاب، اظهار داشت: این انقلاب که امروز وجودش لرزه بر تن هر دشمن و بدخواهی می اندازد، حاصل و نتیجه جانفشانی بسیاری از جوانان و امیدهای این مملکت است.

حجت الاسلام مختار کرمی در ادامه با اشاره به روز شهدا و نیز تقدیر از خانوده های معظم شهیدان استان کردستان، گفت: تکریم و سرکشی از خانواده شهدا کمترین کاری است که ما می توانیم در مقابل ایثارگری های این عزیزان و صبر خانواده های آنان انجام دهیم.

وی ادامه داد: استان کردستان در هشت سال دفاع مقدس بارها هم از سوی صدامیان و رژیم بعث مورد تهاجم بود و هم از سوی گروهک های تروریستی مختلف به شدت تهدید می شد و بیش از 5 هزار و 400 شهید تقدیم این نظام اسلامی نمود که این افتخاری بس عظیم برای مردم این خطه از ایران زمین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان داشت: از همان روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و ساقط شدن رژیم منحوس پهلوی، زمزمه های توطئه و جدایی طلبی توسط برخی از گروه های معاند و تروریستی در کردستان به گوش می رسید و این امر به خطری جدی برای انقلاب نوپای ایران اسلامی تبدیل شده بود.

حجت الاسلام کرمی در ادامه تاکید کرد: مردم مومن و نوع دوست کردستان از چند جبهه در خطر بودند، یکی جبهه بعثیون صدام و دیگری جبهه منافقان که هر دو جبهه به خون ملت و مردم این استان تشنه بودند، ولی یاری و مجاهدت های مردم کُرد این خطه، تمام توطئه های آنان را خنثی کرد.

وی در ادامه با اشاره به نقش بسیاری از سرداران و شهیدان انقلاب اسلامی در آزادسازی پادگان سنندج در آخرین روز از سال خورشیدی، یعنی 29 اسفندماه، گفت: مجاهدت های بسیاری برای آزادسازی پادگان سنندج از دست جبهه نفاق و تزویز از سوی رزمندگان اسلام و مردم انقلابی و سلحشور سنندج روی داد و سرانجام دشمن تاب این وحدت و اتحاد را نیاورد و پا به فرار گذاشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی در ادامه با اشاره به نقش سرداران بزرگی همانند شهید سید محمد سعید جعفری در خاموش کردن قائله سنندج و منافقان و آزادسازی پادکان این شهر، گفت: این سردار شهید به خوبی توطئه های دشمنان نظام نوپای انقلاب اسلامی را درک می کرد و دانست که آنها در ابتدا به دنبال ایجاد تفرقه و سپس جدایی بخش هایی از ایران اسلامی هستند، لذا وی بهترین گزینه برای اعزام و پاسداری از استانی همانند کردستان بود.

این مسئول فرهنگی تاکید کرد: شهید سردار جعفری به خوبی و زودتر از هرکسی توطئه دشمن را فهمید تا جایی که رهبر معظم انقلاب؛ امام خامنه ای درباره شخصیت این شهید بزرگوار فرمودند:« شهید سید محمدسعید جعفری، شهیدی پیشرو و پیشتاز بودند» که این نکته، مصداق زیبا و گویایی از این تعبیر معظمٌ له به شمار می آید.

حجت الاسلام کرمی افزود: بی شک رشادت های شهدایی مانند شهید جعفری، رحمانپور و... اگر نبود در آن برهه خاص و حساس از انقلاب اسلامی وضعیت این نظام به کلی تغییر می کرد و خطر پیاده شدن نقشه های شوم استکبار به دور از انتظار نبود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی در پایان سخنان خود، تاکید کرد: امروز باید به امنیت مان در منطقه که ثمره جانفشانی جوانان و رادمردان این نظام است به خود ببالیم و هرگز اجازه ندهیم که آرمان های آنان و امام شهدا و نیز منویات مقام معظم رهبری به دست فراموشی سپرده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha