شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مسجد مقدس جمکران

حوزه/ مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران بااشاره به عرضه ۱۷ نرم افزار آموزشی در نمایشگاه ربیع الانام گفت: این نرم افزارها با موضوعاتی چون خانواده خوب، خانواده آسمانی، دانش افزایی مادران مهدوی، اقتصاد مقاومتی و خانواده گرام تهیه شده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، قاسم صبری با اشاره به برپایی غرفه نرم افزاری در نمایشگاه ربیع الانام اظهار کرد: محتوای کارگاه‌های کوتاه مدت آموزشی مسجد مقدس جمکران در قالب نرم افزار و فلش کارت تهیه شده و در این غرفه عرضه می‌شود.

وی بابیان اینکه 17 نرم افزار تاکنون تولید شده است، افزود: تمامی محتواهای آموزشی به صورت حرفه‌ای ضبط و در این نرم افزارها گردآوری شده است.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران موضوعات نرم افزارهای مذکور را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: این نرم افزارها با موضوعاتی چون خانواده خوب، خانواده آسمانی، دانش افزایی مادران مهدوی، اقتصاد مقاومتی، خانواده گرام و غیره تهیه شده است.

وی بااشاره به نرم افزار خانواده گرام افزود: این نرم افزار با موضوع معایب و مزایای فضای مجازی و با محوریت تلگرام و اینستاگرام است.

صبری با اشاره به تولید 10 بسته فلش کارت در زمینه‌های مختلف، ابراز کرد: موضوع فلش کارت‌های مذکور سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، طب اسلامی، تربیت فرزند، در سایه سار امیرالمؤمنین (علیه السلام)، مدافع مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و غیره است.

وی با تاکید براینکه دو عنوان کتاب نیز از محتواهای آموزشی این کارگاه‌ها تولید شده است، تصریح کرد: کتاب‌ها و فلش کارت‌های کارگاه‌های آموزشی همراه با محصولاتی دیگر در خارج از کارگاه واقع در صحن پیامبراعظم (صلی الله علیه و آله) توزیع می‌شود.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران با تاکید براینکه در پایان کارگاه برای افراد گواهی نامه صادر می‌شود، گفت: آموزش در این کارگاه‌ها همراه با کلیپ بوده و توسط کارشناسان متخصص انجام می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha