شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی  قزوین

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه شهرستان آبیک گفت: سعی کنیم در ایام عید شادی سالم داشته باشیم، صله‌رحم به‌جا آوریم و از طبیعت و نعمت‌های خدا به‌درستی استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوتراب موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: ایام نوروز فرصت دید و بازدید است و باید مراقب باشیم، مجالس ما مجالس لهو، لعب و گناه نباشد.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان آبیک تصریح کرد: از فرصت نوروز برای عبادت کردن و دعا استفاده کنیم و عید ما باید با ذکر خدا همراه باشد.

وی افزود: سعی کنیم در ایام نوروز شادی سالم داشته باشیم، صله‌رحم به‌جا آوریم و از طبیعت و نعمت‌های خدا به‌درستی استفاده کنیم و سعی کنیم خانه دل خود را  پاک‌کنیم تا خدا در دل‌ها جای گرفته و کبر، حسادت و کینه و دشمنی در دل نباشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی خاطرنشان کرد: عید برای انسان‌های صالح خداوند روزی است که سراسر عبادت و بندگی خداوند باشد. مملو از خیر و برکت و نیکی به بندگان خدا باشد و روزی که بویی از معصیت از محیط دنیا به مشام نرسد و انسان‌های با کمال و به ایمان، پیوسته راه حق در پیش گیرند و به سرچشمه‌های معرفت و طاعت دست یابند.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان آبیک گفت: نوروز آئینی دینی و ملی است که باعث ترویج روح همبستگی و عشق و محبت بین مسلمانان و همچنین مسلمانان جهان می‌شود و روح اعتماد و برادری بین کشورهای اسلامی تقویت می‌گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha