شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
​شرکت دکوراسیون آمریکایی خط تولید اختصاصی ویژه ماه رمضان راه‌اندازی کرد

حوزه/ برای نخستین بار در ایالات متحده آمریکا، یک شرکت بزرگ و شناخته شده تولید دکوراسیون جشن و اعیاد خط تولید جدید و اختصاصی برای ماه مبارک رمضان و تزئینات عید سعید فطر راه اندازی کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از نیویورک تایمز، برای نخستین بار در آمریکا، یک شرکت بزرگ تولید کننده دکوراسیون جشن و اعیاد، خط تولید اختصاصی برای ماه مبارک رمضان و تولید تزئینات عیدسعید فطر راه اندازی کرده است.

شرکت «پارتی سیتی» تولید کننده تزئینات و دکوراسیون های اعیاد و جشن ها که هم اکنون 850 شعبه در سرتاسر ایالات متحده و کشورهای دیگر دارد، خط تولیدی مخصوص کالاهای ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر راه اندازی کرده است.

رایان ورو رئیس بخش خرده فروشی این شرکت این هفته اعلام کرد: علت آغاز این خط تولید درخواست های فراوان از سوی مردم بوده است. ما مستقیما با تیم های فروش در ارتباط هستیم و آن ها نقطه نظرات مشتریان را دریافت می کنند و به نظر می رسد که در این زمینه مشتریان از محصولاتی که مدام درخواست می کنند محروم مانده است.

گفتنی است آیتم های به فروش رسیده رمضان این شرکت که توسط تیم ابتکاری داخلی آن طراحی شده اند به صورت اینترنتی به فروش رسیده و برخی از این آیتم ها به طور کامل به فروش رسیده اند. این محصولات قرار است از امروز در برخی فروشگاه های شهر نیویورک، لوس آنجلس و شوگرلند و تگزاس نیز ارائه شوند.

این درحالی است که بسیاری از مسلمانان در سرتاسر ایالات متحده خودشان را برای آغاز ماه مبارک رمضان که قرار است در 16 در آمریکا آغاز شود آماده می کنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha