شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دستیار ویزه رئیس مرکز خدمات در دیدار با طلاب کرج

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین موسوی با بیان اینکه سربازی حضرت ولی عصر(عج) افتخاری برای طلاب حوزه‌های علمیه است، گفت: طلبه‌ای که از پایه یک وارد حوزه می‌شود تا مراجع تقلید، با افتخار مدال سربازی امام زمان(عج) را بر سینه خود می‌زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از کرج، حجت الاسلام و المسلمین محمد موسوی امروز در بیستمین سفر استانی رئیس و مسئولان مرکز خدمات با حضور در شهرستان کرج با  مدیر، استادان و طلاب مدارس علمیه امام صادق، زینبیه، فاطمیه(علیهم السلام) و حجت ابن الحسن(عج) دیدار و گفتگو کرد.
وی با بیان اینکه سزیازی حضرت ولی عصر(عج) افتخاری برای طلاب حوزه‌های علمیه است گفت: طلبه‌ای که از پایه‌ یک وارد حوزه می‌شود تا مراجع تقلید، با افتخار مدال سربازی امام زمان(عج) را بر سینه خود می‌زنند.
دستیار ویژه رئیس مرکز خدمات تصریح کرد: ما در مرکز خدمات نیز مفتخریم که خدمت‌گزار سربازان امام زمان(عج) هستیم و این نوکری بالاترین افتخار است و با هیچ افتخار دیگری قابل مقایسه نیست.
وی با اشاره به اهداف سفرهای استانی گفت: در این برنامه گروه‌هایی به نمایندگی از رئیس مرکز خدمات با مدیران، اساتید و طلاب مدارس علمیه سطح استان دیدار و گفتگو می‌کنند و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار می‌گیرند.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی افزود: در این سفر، ریاست مرکز در استان حضور یافته و با مدیران و اساتید مدارس علمیه مرکز استان و همچنین مسئولان استانی دیدار و گفتگو می‌کنند.
وی گفت: ارتباط صمیمانه میان طلاب و اساتید و کادر مدیریت با مرکز خدمات یکی از مهم‌ترین اهداف سفرهای استانی است.
دستیار ویژه رئیس مرکز خدمات حوزه بیان کرد: در این سفرها طلاب مدارس علمیه با مأموریت و برنامه‌های مرکز خدمات آشنا می‌شوند و در جریان روند کار این مرکز قرار می‌گیرند.
وی گفت: حمایت از جریان علمی حوزه‌های علمیه از دیگر اهداف سفرهای استانی است و در این سفرها ممتازان تحصیلی مدارس علمیه تجلیل می‌شوند.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی با بیان اینکه مرکز خدمات حامی طلاب درس‌خوان و جدی است، افزود: فعالیت‌های مرکز خدمات با رسالت و مأموریت حوزه هدفگذاری شده و خدمات این مرکز بیشتر معطوف به طلابی است که با جدیت بیشتری تحصیل می‌کنند.
وی ابراز داشت: ما در تلاشیم بتوانیم جریان علمی حوزه‌های علمیه را بیشتر تقویت کنیم و شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر حوزه‌های علمیه در زمینه علمی باشیم.
دستیار ویژه رئیس مرکز خدمات حوزه با بیان اینکه مرکز خدمات، نهادی است که از سوی رهبری برای کاهش دغدغه طلاب برای پرداختن به امور طلبگی تأسیس شده، گفت: ما مدعی نیستیم که می‌توانیم تمام دغدغه‌های معیشتی و زندگی طلبه‌ها را مرتفع کنیم اما در این مسیر قدم برداشته‌ایم و با کمک و عنایت خداوند متعال و حضرت ولی‌عصر(عج) و پشتیبانی رهبری بزرگوار انقلاب توانسته‌ایم مقداری از دغدغه‌های طلاب عزیز را به حداقل برسانیم.

در پایان این جلسات حجت الاسلام و المسلمین موسوی به پرسش‌های طلاب درباره فعالیت‌های مرکز خدمات پاسخ داد و سپس از طلاب ممتاز، کادر مدرسه و حافظین قرآن این مدارس تجلیل کرد.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha