شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام محمدرضا شمس الدین - سمنان

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان از افتتاح چهارمین خانه نماز استان در مهدی‌شهر خبر داد و گفت: مهم‌ترین راه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه پیوند با قرآن و نماز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام محمدرضا شمس‌الدین، در دیدار با عبدالحسینی مدیر دارالقرآن مهدی‌شهر به میزبانی سالن جلسات دارالقرآن این شهر، با اشاره به موضوع پیوند میان قرآن و نماز اظهار داشت: پیوند بین قرآن و نماز راهی مطمئن برای راه یافتن قرآن به قلب است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان تصریح کرد: در احادیث متعددی نیز بر ارتباط بین نماز و خواندن قرآن تأکید شده و ائمه معصومین(ع) با بهره‌گیری از تعابیر «ثواب داشتن» و «افضل بودن» راهکارهای آموزشی را فرا روی مؤمنان قرار داده‌اند.

وی افزود: این موضوع که قرآن، عترت و نماز در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باید محور فعالیت‌های کودکان و نوجوانان قرار گیرد و اولویت فعالیت‌های ما باشد.

حجت‌الاسلام شمس‌الدین با بیان این که مهم‌ترین راه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه پیوند کودکان، نوجوانان و جوانان با قرآن و نماز است، خاطرنشان کرد: به خاطر همین موضوع هست در تلاشیم تا فرزندانمان را از همین سنین کودکی با این معارف آشنا کنیم.

وی از پیگیری جهت افتتاح چهارمین خانه نماز در سطح استان سمنان با رویکرد نمازی در شهرستان مهدی‌شهر خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha