شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
همايش مديران حج یزد و كرمان

حوزه / همایش مدیران ستادی سازمان با كارگزاران حج ۱۳۹۷ استان های كرمان و یزد با حضور رئیس سازمان حج و زیارت در سالن اجتماعات مدیریت حج و زیارت یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، همایش مدیران ستادی سازمان با كارگزاران حج 1397 استان های كرمان و یزد با حضور رئیس سازمان حج و زیارت، در سالن اجتماعات مدیریت حج و زیارت یزد برگزار شد.

حمید محمدی، رئیس سازمان حج و زیارت در این همایش به ابعاد حج تمتع امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به اوضاع كنونی و سیاسی منطقه و كشور عربستان، حج تمتع 97 متفاوت تر از سال گذشته است و زائران انتظارات بیشتری دارند.

وی افزود: در همین راستا با تشكیل 25 كارگروه و كارشناسی های متفاوت كه منجر به برنامه ریزی شد، در تلاش هستیم كه بتوانیم با جدیت برنامه ها را دنبال كنیم.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: جلسات آموزشی كه مدیران كاروان ها برای حجاج در ایران برگزار می کنند، خیلی به ما كمك می كند تا زائران از فضای معنوی حج استفاده کنند و با آموزش و اطلاع رسانی دقیق به زائران بخصوص زائرانی كه برای اولین بار به حج مشرف می شوند وضعیت حج را برای آنها تشریح کنند.

معاون وزیر معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه امنیت زائر برای ما خیلی مهم است اذعان داشت: با توجه به فضای سیاسی موجود، زائران باید موارد مختلفی را مورد توجه قرار دهند و تنهایی و به دور از کاروان هایشان به مکان های دیگر نروند.

در ادامه علی اصغر شریفی، مدیر حج و زیارت استان یزد هم ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین افزود: از استان یزد 3010 نفر در قالب 22 كاروان امسال به حج تمتع 97 اعزام می شوند كه 19 كاروان بصورت مدینه قبل و بقیه مدینه بعد می باشند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha