سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 450679
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اقدامات فرهنگی شهرداری تبریز را اقدامات مطلوبی دانست و گفت: اجرای طرح «شهر خدا، شهر مهربانی» در سطح پارک های کلانشهر تبریز از جمله طرح های قابل تقدیر شهرداری است، چرا که حضور روحانیون و مبلغان در پارک ها اثرگذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، امروز در دیدار با پرسنل شهرداری تبریز، با بیان این که در سال های گذشته برای ارائه گزارش به محضر مقام معظم رهبری مشرف شدیم، تصریح کرد: پس از ارائه گزارش، ایشان ضمن قدردانی، فرمودند که برنامه های فرهنگی شما تا چه اندازه تاثیرگذار بوده و باید تمامی فعالیت های فرهنگی توجیه اثرگذاری داشته باشد، بنابر این برنامه های فرهنگی ما نیز باید، با معیار اثرگذاری سنجیده شود.

وی با تقدیر و قدردانی از عملکرد فرهنگی شهرداری تبریز ابراز داشت: با توجه به هجمه های عظیم فرهنگی دشمنان و همچنین افزایش میزان فعالیت و تحرکات دشمنان، ما نیز باید میزان تلاش فعلی خود را ده برابر افزایش دهیم.

امام جمعه تبریز ادامه داد: اقدامات فرهنگی شهرداری تبریز، اقدامات مطلوبی است، طرح «شهر خدا، شهر مهربانی» که در سطح پارک های کلانشهر تبریز برگزار می شود، از جمله طرح های قابل تقدیر شهرداری است، چرا که حضور روحانیون و مبلغان در پارک ها اثرگذار خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم بر ضرورت توجه به کودکان و نوجوانان در برنامه های فرهنگی تاکید و تصریح کرد: از مساجد به دلیل بها ندادن به قشر کودکان و نوجوانان گله مند هستم، چرا که به جای جذب کودکان به مساجد باعث دور شدن آنان از مساجد می شود، بنابراین باید اصل فعالیت خود را بر روی کودکان و نوجوانان متمرکز کنید.

وی با بیان این که امروز باید در کنار مردم باشیم، نه در مقابل مردم گفت: اجرای برنامه های فرهنگی در پارک ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید برنامه هایی تدوین شود که اثرگذاری زیادی در بین مردم داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی همچنین هزینه برای کارهای فرهنگی را به عنوان سرمایه گذاری دانست و خاطرنشان کرد: باید همه مسئولان، از مسائل فرهنگی سر درآورده و این مسائل را درک کنند، چرا که هر چقدر برای امورات فرهنگی پول خرج کرد، باز هم کم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha