سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین کاظم سپاسی آشتیانی-مدیر حوزه علمیه استان مرکزی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به مسئله مذاکره برجامی با اروپایی ها، تصریح کرد: کشورهای اروپایی هم قابل اعتماد نیستند و بدون اتخاذ تدابیر لازم و تضمین های مناسب نباید در برجام ماند.

به گزارش خبر گزاری«حوزه» از اراک، حجت الاسلام والمسلمین کاظم سپاسی آشتیانی، با اشاره به نقض پیمان آمریکا و خروج از برجام، به مسئله مذاکره با اروپایی ها اشاره کرد و گفت: گرچه گفتگو با قدرت های بزرگ نشان از قدرت و حسن نیت جمهوری اسلامی ایران دارد، ولی باید مراقب بود که دشمن عهد شکن است و از توطئه دست بر نمی دارد و با اصل موجودیت جمهوری اسلامی و اسلام ناب مشکل دارد، به همین دلیل به راحتی از برجام خارج می شود.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی ادامه داد: کشورهای اروپایی هم قابل اعتماد نیستند و بدون اتخاذ تدابیر لازم و تضمین های مناسب نباید در برجام ماند.

وی تصریح کرد: راه مبارزه با قدرت های استکباری، قوی شدن و قوی ظاهر شدن است، چرا که هیچ دشمنی با نشان دادن ضعف، تسلیم نشده، بلکه جری تر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سپاسی آشتیانی به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس نیز اشاره کرد و گفت: انتقال سفارت آمریکا به قدس، مخالف تمام قوانین بین المللی است و اوج ظلم و ستم به ملتی است که از خانه و کاشانه خویش رانده شده اند.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی یادآور شد: این انتقال غیر قانونی و ظالمانه نشان می دهد که استکبار برای حفظ رژیم صهیونیستی تا چه حد تلاش می کند و حفظ این سگ هار در غرب آسیا برای آن ها اهمیت دارد.

وی در پایان اظهار کرد: در این شرایط که آمریکا از آن طرف دنیا دست دراز کرده و در منطقه دخالت می کند، آیا صاحبان این منطقه باید در خواب باشند، یا این که علیه استکبار خروشید و فریاد زد و این ظلم تاریخی را بازگو کرد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha