سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام - امام جمعه شیراز

حوزه/ نمایندگان طلاب و فضلای استان فارس در مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم از همه مسئولان و مدیران شهر شیراز و استان فارس می خواهند با همه توان، همگام با نماینده ولی فقیه در استان، قدم های بزرگتری در خدمت به مردم نجیب استان فارس بردارند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، متن پیام تبریک مجمع نمایندگان طلاب  و فضلای استان فارس مقیم حوزه علمیه قم به مناسبت انتصاب نماینده ولی فقیه در این استان، به این شرح است:

باسمه تعالی

حضور محترم حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ لطف الله دژکام «دامت توفیقاته»

سلام علیکم

انتصاب شایسته حضرتعالی به امامت جمعه شهر شیراز و نمایندگی ولی فقیه در استان فارس سرآغازی دوباره در عرصه خدمت رسانی شما به انقلاب و مردم فارس است که زحمات نمایندگان فقید ولی فقیه در استان را استمرار می بخشد و دگر بار بارقه ای از امید را در دل های دلسوزان روشن می کند.

قطعا حضرتعالی که نشأت یافته از آن استان تمدن ساز و فرهنگ پرور هستید به جایگاه والای استان فارس در تحولات فرهنگی و سیاسی ایران اسلامی واقف هستید.

پیشینه فرهنگی استان فارس و به خصوص شهر شیراز، نقطه های درخشان تاریخ ایران را شکل داده و بخشی از هویت انکار ناپذیر این کشور را به خود اختصاص داده است که توجه به آن را برای هر فردی که مدیریت و مسئولیتی در این استان دارد ضروری می نماید.

نمایندگان طلاب و فضلای استان فارس در مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم ضمن تبریک به حضرتعالی به مناسبت جلب اعتماد مقام معظم رهبری، از همه مسئولان و مدیران شهر شیراز و استان فارس می خواهند با همه توان همگام با نماینده ولی فقیه در استان، قدم های بزرگتری در خدمت به مردم نجیب استان فارس  بردارند.

وفقنا الله ایانا و ایاکم فی مرضاته

نمایندگان طلاب و فضلای استان فارس در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha